Inloggen lukt niet

  • 4 April 2021
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Goedenavond,

 

wanneer ik een nieuw wachtwoord aanvraag wordt er aangegeven dat er een instructie mail gestuurd naar ? emailadres. Op de voor mij bekende mailadressen krijg ik echter geen mail.


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @mbomboi   Oei, dat is niet erg handig natuurlijk! Soms helpt het door een andere web browser te gebruiken of eerst alle cookies/geschiedenis van je browser te verwijderen. Ga dan naar www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten en kijk of het dan wel lukt om jouw gebruikersnaam per e-mail op te vragen. Je kan ook je allereerste mail van Ben erbij pakken, hier vind je ook jouw gebruikersnaam terug. Mag ik anders via een privébericht jouw achternaam, adres, geboortedatum en telefoonnummer? Dan help ik je graag verder! 😊

Hallo Ik heb al langer niet meer mijn account gebruikt, nu kan ik me niet meer aanmelden en inloggen, ook krijg ik steeds de melding dat mn telefoonnummer en geboortedatum niet klopt....ik kom niet meer in mijn account! Wat kan ik hier aan doen?

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag @Jolandakrijnen! Wat vreemd dat je geen e-mail krijgt. Heb je ook in ongewenst of reclame postvak gekeken?

Reageer