Beantwoord

Einddatum contract

  • 11 december 2019
  • 3 reacties
  • 479 keer bekeken

In mijn account staat dat mijn contract in oktober 2020 afloopt terwijl ik hem sinds juni 2018 heb en dit dus 4 maanden meer dan 2 jaar is. Graag zou ik willen weten hoe dit zit? Ik ben naar mogelijkheden aan het kijken met contractverlenging en zou dit graag eerder dan juni al willen kunnen doen 

Mvg

icon

Beste antwoord door Romy 11 december 2019, 15:20

Hi Adriane! Ik heb dit even voor je nagekeken. Ik zie dat je jouw abonnement hebt besteld op 10/08/2018. Jouw abonnement is 09/10/2018 ingegaan en loopt hierom tot 08/10/2020. Je kunt wel tot vier maanden voor de einddatum van je contract verlengen!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Adriane! Ik heb dit even voor je nagekeken. Ik zie dat je jouw abonnement hebt besteld op 10/08/2018. Jouw abonnement is 09/10/2018 ingegaan en loopt hierom tot 08/10/2020. Je kunt wel tot vier maanden voor de einddatum van je contract verlengen!

Bedankt voor de reactie! 

Zou het mogelijk zijn de rest van het abonnement in 1x af te betalen en dan vroegtijdig te verlengen met een nieuw toestel? En zo ja hoeveel zouden de kosten dan zijn hiervoor?

Mvg :)

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan! Ja, dat kan. Ik heb het even voor je opgezocht. Je afkoopkosten bedragen ongeveer 110,- euro (enkel toestel). Je kunt dan vroegtijdig verlengen met een toestel die wij op onze website aanbieden via de klantenservice

Reageer