Beantwoord

Maximaal 60 euro aan extra kosten

  • 1 May 2024
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Wij zijn er net achter gekomen dat onze zoon  van 12 zijn mobiele gegevens had aanstaan..een hele week in Turkije. Nu heeft hij op zij  telefoon berichten hierover gekregen (maar niet gezegd). Nu zijn we bang voor hele hoge kosten en aangezien het vandaag 1 mei is zie ik de factuur van april niet. Zijn deze kosten maximaal 60 euro per maand? Of kunnen ze nog hoger oplopen. Wie kan ons duidelijkheid geven? Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Merve 2 May 2024, 15:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Veronique Vermunt! Ah de kosten buiten de EU gaan erg hard. Bij 60 euro komt een blokkade. Hier ontvang je ook een mail over. Dit kan niet verder oplopen tenzij je hier om vraagt. De '’high spend'’ kan namelijk verhoogd worden. Kun je mij in een privébericht je naam, telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer sturen? Dan kijk ik graag of ik wat voor je kan betekenen. 

Besankt voor je reactie. Ik was inmiddels al geholpen via messenger, gelukkig! Vriendelijke groeten. 

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Veronique Vermunt  Fijn om te lezen dat jij inmiddels al verder geholen bent via Messenger 😊 

Reageer