Beantwoord

Wachtwoord van community forum veranderen

  • 17 February 2021
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken

Hoi, hoe kan ik mijn wachtwoord van dit community forum veranderen? Ik heb het niet over de ben.nl website, maar specifiek over dit forum. Groeten, Loek

icon

Beste antwoord door LoekV 24 February 2021, 13:42

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +7

@LoekV Ik heb nog niks aangepast, maar dat is goed om te lezen! Dank je wel voor je berichtje!

Hoi Jolijn, ik weet niet of jullie vanuit jullie kant iets gedaan hebben, maar nu zie ik de optie ‘Wachtwoord’ inderdaad wel staan. Heb zojuist mijn wachtwoord veranderd. Bedankt! :)

Reputatie 3
Badge +7

Hier kun je zien hoe het bij jouw account zou moeten staan. Ik ga voor je navragen hoe het kan dat deze optie bij jou niet te zien is. Zodra ik hier meer informatie over heb, zal ik je via dit topic op de hoogte stellen!

Hoi Jolijn, ik heb de cookies verwijderd, en ook zelfs verschillende browsers geprobeerd. Maar ik zie nergens een kopje ‘Wachtwoord’ staan. Zou je misschien een screenshot kunnen sturen waar ik het kan vinden? Is er een andere manier waarop ik het wachtwoord kan veranderen?

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @LoekV!

Ik zie inderdaad in jouw screenshots dat naast het kopje ‘Instellingen’ geen kopje ‘Wachtwoord’ staat. Ik heb dit even nagekeken, maar deze zou er normaal wel moeten zijn. Zou je de cookies van je browser willen verwijderen of kijken of je dit kopje wel ziet als je via een browser inlogt? Ik hoor het graag van je!

Hoi Romy, ik heb bij de instellingen gekeken, maar er staat nergens iets van ‘wachtwoord’ bij. Zie de screenshots hieronder:

 

Reputatie 5
Badge +9

Goedemorgen! Dit kan je in de instellingen vinden bij 'wachtwoord’. Laat even weten of je het hebt kunnen vinden! 

Reageer