Beantwoord

account aanmaken lukt niet helaas.

  • 2 March 2022
  • 3 reacties
  • 163 keer bekeken

Mijn moeder heeft een BEN abbonement gekregen, wij hebben een gebruikersnaam via de email gekregen en wij willen een wachtwoord instellen echter dit lukt niet.

WIj krijgen iedere keer te lezen dat er een mail is gestuurd maar deze hebben we niet gekregen (meerdere malen geprobeerd).

 

Nu kunnen we het gebruik niet inkijken. Wie kan ons helpen?

icon

Beste antwoord door Shaira 3 March 2022, 13:31

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi,

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem. Bij het aanmaken van een account ontvang ik geen mail. Het abonnement is van mijn dochter, ik zou het toch fijn vinden als ik haar verbruik in de gaten kan houden. 

Groetjes, Janneke

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Janneke! Wat vervelend dat je niet kunt inloggen. Ik kan zeker begrijpen dat je het in de gaten wilt houden. Kun je mij een privébericht sturen met jouw naam, 06-nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan help ik je graag verder.

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Silvana van Veen

Bedankt voor het openen van dit topic.

Wat vervelend zeg dat het niet lukt in te loggen op de IkBen omgeving. Als je de gebruikersnaam hier invult hoor je inderdaad een e-mail te ontvangen. Kijk ook even in de spambox voor de zekerheid.

Mocht dit niet lukken en bijvoorbeeld het e-mailadres gewijzigd zijn, laat het dan even in een reactie weten, dan helpen we je hier verder!

Reageer