Beantwoord

Extra abonnement

  • 23 April 2022
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb net een extra abonnement afgesloten met een sim only pakket. Dit heb ik via een bestaand account gedaan. En ik heb gekozen voor een nieuw nummer. Maar het is verwarrend geworden voor mij door dat er in de mail staat onder het kopje “nummer behoud” dat ik daar niet voor gekozen heb.

Wat ik wil is mijn bestaande nummer behouden en op het nieuwe abonnement, een nieuw nummer. Heb ik het nou goed gedaan, of gaat het bestaande nummer toch veranderen?

icon

Beste antwoord door Merve 25 April 2022, 10:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Wat fijn dat het onderhand opgelost is, @Mathieu Loof !

Fijne dag verder toegewenst. 

Hallo Merve,

 

Bedankt voor je reactie. Ondertussen is het al opgelost.

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen Mathieu! Leuk dat je er bent. Wel jammer dat het proces niet zo duidelijk voor je was. Ik wil dit graag voor je nakijken. Hiervoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Reageer