Skip to main content

Ik heb onlangs met de Black friday deals voor het gezin 4 abonnementen afgesloten. Inmiddels heb ik van de klantenservice begrepen dat dit niet had moeten kunnen. Hierdoor heb ik problemen met de levering van de 2 simkaarten van de kinderen. Een echte oplossing komt er helaas niet, ondanks meerdere contacten met de klantenservice.  Waar moet ik zijn om hier verder mee geholpen te worden. 

Goedemiddag ​@Tom R  Hartelijk dank voor jouw bestellingen, dat waarderen wij enorm! 💙 Als klant mag jij tot maximaal vijf abonnementen op naam hebben, echter kunnen onze systemen deze vier aanvragen niet tegelijk verwerken. Sorry voor het ongemak. Mijn advies is contact op te nemen met onze klantenservice via één van deze kanalen, dan duiken wij er gelijk in voor jou. Hartelijk dank alvast! 

https://www.ben.nl/service/bestelling-aanbod/bestellen-bestelling-annuleren

Vandaag ineens een mail ontvangen voor het afsluiten van een abonnement.  Dit zou naar aanleiding zijn van een telefonisch contact op 2 januari. Terwijl op dat moment de abonnementen niet konden worden afgesloten door lopen bestellingen (die de problemen veroorzaken).

Maar deze bestelling is niet wat ik wil, klantenservice gebeld... en zoals bij alle voorgaande telefoontjes kan ze mij hiermee niet helpen.

Wordt weer zelf annuleren, wachten tot het is verwerkt en dan heel goed nadenken of ik wel klant wil worden en wil blijven met mijn andere 3 aanvragen.

Hoi ​@Tom R Wanneer een bestelling achteraf toch niet naar wens is mag je binnen 14 dagen zonder problemen annuleren via www.mijnafspraak.nl of via  www.ben.nl/service/annuleren  Het kan kloppen dan mijn collega van de klantenservice de annulering niet zelf kon doen omdat dit enkel via jouw AMP Groep omgeving mogelijk is.  Binnen twee werkdagen is de annulering verwerkt en kan jij weer de juiste bestelling plaatsen. Ik hoop dat het zonder problemen lukt, sorry voor al het ongemak! 

Vandaag voor de zoveelste keer contact opgenomen met de klantenservice. Er staan geen bestellingen meer open wordt er aangegeven door de klantenservice. Dus zojuist samen met mijn zoon nogmaals geprobeerd een abonnement af te sluiten. Helaas weer een mail ontvangen dat dit niet mogelijk is door het openstaan van een bestelling. 

Kan iemand contact met mij opnemen, wie mij wel kan helpen? 

Reageer