Beantwoord

nieuw abonnement afgesloten maar heb nu 2 accounts

  • 22 January 2022
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en niet het vinkje: voeg dit abonnement toe bij huidige account aangevinkt. (Ik dacht dat het betekende dat ik een extra abo wilde..) Nu heb ik 2 accounts wat dus niet de bedoeling is. Kan dat weer tot 1 account samengevoegd worden?

 

icon

Beste antwoord door Shaira 24 January 2022, 15:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

Hi @acthurkow, bedankt voor het openen van dit topic.

Begrijp ik het goed dat je twee abonnementen wilt samenvoegen zodat je 1 inlogcode hebt voor beiden?

Als beide abonnementen op jouw naam staan help ik je daar graag bij. Je kunt daarvoor bellen met de klantenservice of door een privébericht te versturen met jouw naam, beide nummers, je geboortedatum, postcode + huisnummer e-mailadres en de laatste 4 cijfers van je iban nummer. 

Reageer