Skip to main content

Heb al JAREN een abonnement voor mijn vrouw, wilde een tweede abo afsluten voor mijn broer.
Dat was op zich al een hele toer waar ik een nasmaak van heb - maar na het plaatsen van de nieuwe SIMKaart ging het pas echt mis…

1. het oude nummer van mijn boer waarvoor ik nummerbehoud boor had aangevraagd werd verbonden met de simkaart van mijn vrouw (dat abo- en nummer hebben we al jaren
  2. het nummer van mijn vrouw is verdwenen…
  3. 3 ze heeft nu een nieuw nummer
  4. na half uur bellen en uur chatten kreeg ik te horen dat ikzelf zou hebben ingegeven dat hat zo zou moeten
  5. heb 11 januari 17:48 een mail gekregen waarin staat: 
    Te behouden nummer

+31620196973

Tijdelijke nummer 
    Klopt dit tijdelijke nummer niet? Neem dan zo snel mogelijk contact op met mijn klantenservice

Beide nummers zijn bij mij bekend.: het is het nummer van mijn vrouw en van mijn broer.
    Dus ik herkende dat en dacht dat dit altijd zo werd gesteld: neem tenslotte niet elke dag een extra abo bij ben

telefonisch en per chat werd mij VEWETEN dat ik hierop had moeten reageren...

Tweede probleem:
    Kreeg telefonisch toegebeten dat het oude nummer van mijn vrouw dat nu dus verdwenen is ‘helemaal geen ben nummer was’...

Mijn vraag
    HOE had ik moeten weten dat ‘tijdelijk nummer’ betekent dat dit nummer overschreven gaat worden??
    Verschrikkelijk frustrerend!!

Maar: toen ik in deze nieuwsgroep ging lezen zag ik dat iemand anders 4 maanden geleden EXACT hetzelfde was overkomen!
    En hij heeft in de laatste mail zelfs geschreven dat hij HOOPTE dat Ben eea zou aanpassen waardoor dit NOOIT meer zou kunnen.
    ALS Ben de tekst van de bevestigingsmail ook maar IETS had aangepast/verduidelijkt... dan WAS het ook niet gebeurd...

IK baal dus als een STEKKER!!!!!

Olossing?
    Nou, het oude nummer van mijn vrouw staat vast ergens in quarantaine.
    De klant die dit overkwam heeft wél zijn oude nummer teruggekregen. Het kan dus!

Vriendelijk verzoek:
    Kunt u aub mijn vrouw ook haar oude nummer teruggeven?
    Wij zijn immers al jaren klant en u heeft alle incasso's probleemloos kunnen doen…

Ik hoor graag
    Geert van Dijk

+31615684968

Geen reactie

Reageer