Beantwoord

abonnement opzeggen

  • 3 April 2020
  • 6 reacties
  • 1208 keer bekeken

Hoi, 
Ik heb een abonnement voor 2 jaar en op 7 mei gaat de 2 jaar voorbij en ik wil dan stoppen 
Hoe moet ik dat doen ?
ik wil op de ben app inloggen maar het lukt niet

icon

Beste antwoord door Romy 7 April 2020, 14:16

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi 

Ik wil graag het abonnement van mijn zoon opzeggen . Heb vd week gebeld maar zolang in de wacht gehangen dat ik maar opgehangen heb. Zouden jullie me terug kunnen bellen of iig reageren. 

 

Mvg Lenneke 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Lenneke, bedankt voor jouw bericht. Jammer dat je jouw abonnement wilt beëindigen!

Ik heb je een e-mail verzonden met verdere informatie. Wanneer je het nummer wilt behouden, kun je gewoon een ander abonnement afsluiten met nummerbehoud. Mocht je het nummer niet willen behouden kan ik het abonnement opzeggen voor je met een maand opzegtermijn. Dit kan je laten weten via de klantenservice. Wanneer het wederom erg druk is, kun je hier ook gewoon een berichtje achterlaten, dan maak ik het voor je in orde :blush:

Reputatie 5
Badge +9

Hi Zarghona! Wat jammer dat je jouw abonnement wilt beëindigen! Wat is de reden als ik vragen mag? En wil je ook jouw nummer behouden? 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Zarghona. Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat een berichtje achter! Ik wens je een mooie dag toe :blush:

Hallo ik wil mijn abonnement opzeggen (06-verwijderd)

eyad jammol

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Eyad jammol, wat ontzettend jammer dat je jouw abonnement wil opzeggen bij ons! Ik heb jouw bericht iets aangepast, omdat je jouw telefoonnummer openbaar op het internet had geplaatst. Via onze Community is het niet meer mogelijk om je abonnement op te zeggen. Je kunt dit aanvragen via onze opzeglijn of via ons contactformulier. Deze opties kun je vinden via deze link. Ik wens je nog een fijne dag toe!

Reageer