Beantwoord

opeens een Ben-abbonement

  • 10 April 2020
  • 1 reactie
  • 361 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties

beste mensen, 

Vandaag is ogenschijnlijk voor ons uit het niets een 2 jarig Ben-abonnement ingegaan waar we geen aanvraag voor hebben gedaan. We hebben namelijk al geruime tijd twee abonnementen en dat is echt wel genoeg :-) 

Opzeggen via het account gaat niet (omdat het abonnement net is ingegaan).

Hoe komen we uit deze loop?

 

   

   

icon

Beste antwoord door Romy 10 April 2020, 15:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Plop, goed dat je even contact opneemt en leuk dat je ons via de community hebt gevonden!

Ik zie hier dat dit abonnement in december 2019 is aangevraagd met nummerbehoud. Ik zie ook dat je nummerbehoud hebt aangevraagd toentertijd, maar dat deze is afgwezen wegens foutieve informatie.

Wanneer je jouw verzoek niet afrond wordt het abonnement wat je bent aangegaan altijd na 4 maanden automatisch geactiveerd, dit is hier ook gebeurd ben ik bang. Je hebt altijd recht op 14 dagen bedenktijd. Deze zijn wel al verlopen.

Ik heb even contact opgenomen met mijn collega’s of zij wat voor je konden betekenen. Ze hebben het abonnement per direct opgezegd zonder afkoopkosten :slight_smile:  

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik dat graag. Fijne pasen!

Reageer