Schoonmoeder overleden en vervolgens gebeld met De klantenservice.
hier word je alles behalve deskundig te woord gestaan lijken wel kleine kindere, je kent dat wel met 50 blagen in een hok om als klanten service te dienen.
Er is mij medegedeeld (Joost via chat, overigens prima) om een mail te sturen naar administratie@ben.nl
incl overlijdens akte en gegevens.
Dat doe je dan en vervolgens nog geen bevestiging mail of niks en ook niks meer vernomen, het lijkt erop dat ze alles doen om maar niet op te zeggen.
als je via msn opzegt krijg je eerst, zou je dat wel doen want u kunt het ook overnemen, man man kansloos.
Beste antwoord door Romy
Bedankt voor het geduld! Ik heb het even voor je nagevraagd, Ed. Sorry voor de onduidelijkheid omtrent het opzeggen en de bevestiging hiervan. Wanneer er wordt opgezegd ivm overlijden moeten er een aantal documenten na worden gekeken. Je ontvangt hiervan geen bevestiging via de e-mail wanneer je dit verzonden hebt. Het wordt wel binnen 14 dagen verwerkt. Jouw aanvraag is inmiddels al in behandeling en wanneer deze is voltooid zul je hier bericht van krijgen via de e-mail.
Heb je nog meer/aanvullende vragen? Stel ze gerust.