Beantwoord

Overstappen

  • 17 January 2019
  • 14 reacties
  • 874 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag overstappen op mijn t-mobile abonnement. Alleen eindigt mijn ben-abonnement pas op 22-06-2019. Kan ik vervroegd overstappen en hierbij ook nummerbehoud aanvragen?

Ik hoor graag van je.

M.v.g.

Sylke
icon

Beste antwoord door Romy 24 January 2019, 15:31

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Wat jammer dat je wilt overstappen, wat is hiervan de reden als ik mag vragen?
Hoi,

Ik wilde een nieuwe mobiel en zag een goedkope aanbieding bij t-mobile met abonnement erbij. Ik heb de sim van t-mobile al in huis en wil graag zsm overstappen en mijn nummer behouden.

M.v.g.

Sylke
Reputatie 5
Badge +9
Jammer dat je jouw abonnement bij Ben vroegtijdig wilt opzeggen, ik kan dit voor je in orde maken, maar hier zullen wel afkoopkosten in rekening worden gebracht. Deze liggen ongeveer op 51,00 euro. Ga je hiermee akkoord?
Hoi,

Zijn dat de kosten die je betaalt om af te kopen en dan daar bovenop nog het abonnement die je moet afkopen? En kan ik nummerbehoud krijgen want tmobile zegt dat ik het pas kan aanvragen als mijn contract met Ben afgelopen is, geld dat ook als ik hem afkoop?

Ik hoor graag van je.

M.v.g.

Sylke
Reputatie 5
Badge +9
Hi Sylke. Dit zijn de afkoopkosten, er komt verder niets bij. Als je hiermee akkoord gaat kan ik ook het nummerbehoud voor je in orde maken.
Hoi!

Oh super! Ik ga akkoord met de afkoopkosten.

En hoop dat het dan ook gaat lukken met het nummberhoud..

M.v.g.

Sylke
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw akkoord. Ik heb het voor je in orde gemaakt. Je kunt nu jouw nummerbehoud aanvragen bij de nieuwe provider. Wij zullen dan het verzoek goedkeuren. Ik wens je een fijne dag toe!
Hoi,

Ik heb weer nummerbehoud aangevraagd en t-mobile heeft t weer afgewezen. Hoe kan dit?

M.v.g.
Sylke
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Sylke, ik zie dat T-Mobile de aanvraag niet op de juiste manier heeft ingediend waardoor deze is afgewezen. Zij hebben namelijk niet vermeld dat het om een urgentieverzoek gaat voor nummerbehoud. Dit kunnen ze doen door bij de aanvraag voor nummerbehoud de notitie ; klant mag eerder weg te vermelden. Op deze manier kunnen wij de aanvraag op de juiste manier in behandeling nemen.
Hallo,

Ik begrijp het. Wat kan ik daar nu aan doen? Hoe kan ik ervoor zorgen dat tmobile het gaat goedkeuren?

Gr. Sylke
Reputatie 5
Badge +9
Je kan hiervoor het beste contact zoeken met T-mobile en het exacte bericht van mijn collega Wietske herhalen! 🙂
Hallo,

Ik ben bij tmobile geweest en zij zeggen dat Ben nog niet in het systeem heeft staan dat ik eerder weg mag. Hierdoor kunnen zij mijn nummerbehoud nog niet doorvoeren. Zou Ben ervoor kunnen zorgen dat het zsm doorgevoerd wordt?

M.v.g.

Sylke
Hallo,

Ik kan bij Tmobile nog steeds geen nummerbehoud aanvragen omdat zij in het systeem nog niet kunnen zien dat ik eerder weg mag.

Vanaf wanneer kan dit wel gezien worden door tmobile?

M.v.g.

Sylke
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb dit even voor je nagekeken. Ik zie hier dat wij het verwerkt hebben in het systeem, en dat je zou kunnen overstappen. Ik heb het verzoek van T-Mobile erbij gepakt, en ik zie hier geen uitzonderingsregel in terug. Ik zal je een e-mail versturen die je eventueel kan laten zien aan T-Mobile zodat het verzoek kan worden ingediend met uitzonderingsregel.

Reageer