Heden heb ik een e-mail ontvangen waarin wordt gemeld dat mijn contract per 28-4 opgezegd kan worden waardoor er opzegkosten worden berekend. Mijn contract eindigt echter per 1-4-2020, dus geen kosten. Graag krijg ik hier een bevestiging van.
Ik stap over met nummerbehoud naar Youfone omdat de kosten lager zijn en ik onbeperkt kan bellen.
Ik denk dat u die datum 28-4 meldt omdat mijn vrouw ook een abonnement bij jullie heeft. Die vervalt per 21 mei a.s..
Hoe dan ook hoor ik graag van u.
Met vriendelijke groet,
Peter Immink
Beste antwoord door Romy
Hi Peter, bedankt voor je bericht! Ik heb dit even voor je nagekeken en ik begrijp de verwarring volkomen. Ik heb dit even nagevraagd bij mijn collega aangezien je helemaal niet voor de einddatum van het contract weg gaat en dus ook geen afkoopkosten zal gaan ontvangen.
Het is een nogal onhandige manier van communicatie in deze mail, maar zoals mijn collega aangeeft is dit de geautomatiseerde e-mail die wordt verzonden wanneer een contract wordt beëindigd. Bedankt voor jouw feedback. Ik heb een verbeter verzoek ingediend om deze zin te laten aanpassen zodat er in toekomstige gevallen geen verwarring meer zal ontstaan. Sorry voor het ongemak! Heb je misschien nog andere vragen?