Beantwoord

uw email van 25-3-2020

  • 25 March 2020
  • 3 reacties
  • 374 keer bekeken

Heden heb ik een e-mail ontvangen waarin wordt gemeld dat mijn contract per 28-4 opgezegd kan worden waardoor er opzegkosten worden berekend. Mijn contract eindigt echter per 1-4-2020, dus geen kosten. Graag krijg ik hier een bevestiging van. 
Ik stap over met nummerbehoud naar Youfone omdat de kosten lager zijn en ik onbeperkt kan bellen. 
Ik denk dat u die datum 28-4 meldt omdat mijn vrouw ook een abonnement bij jullie heeft. Die vervalt per 21 mei a.s..

Hoe dan ook hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Peter Immink

icon

Beste antwoord door Romy 26 March 2020, 11:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Peter, graag gedaan en bedankt voor jouw suggestie! Ik weet zelf niet of dit mag door de nieuwe privacy wet. Hierbij mag je de gegevens van de klant niet voor andere doeleinden gebruiken. Dus bijvoorbeeld voor reclame. Ik ga even kijken of mijn collega's van sales wat met deze tip kunnen. Bedankt! De opzegtermijn van een maand kun je vinden in jouw contract. Houd er hier rekening mee dat iedere provider dit hanteert. Ook jouw nieuwe. Verder wens ik je een fijne overstap en veel plezier bij de nieuwe provider!

Dank voor het duidelijke antwoord en mogelijke aanpassing in de communicatie. Ik raad jullie wel aan een maand voor de einddatum van het contract een nieuwe aanbieding naar de klant te sturen. Ik wist ook niet dat er een maand opzegtermijn geldt. 
 

Hoe dan ook, een fijne dag en met vriendelijke groet,

Peter Immink

Reputatie 5
Badge +9

Hi Peter, bedankt voor je bericht! Ik heb dit even voor je nagekeken en ik begrijp de verwarring volkomen. Ik heb dit even nagevraagd bij mijn collega aangezien je helemaal niet voor de einddatum van het contract weg gaat en dus ook geen afkoopkosten zal gaan ontvangen.

Het is een nogal onhandige manier van communicatie in deze mail, maar zoals mijn collega aangeeft is dit de geautomatiseerde e-mail die wordt verzonden wanneer een contract wordt beëindigd. Bedankt voor jouw feedback. Ik heb een verbeter verzoek ingediend om deze zin te laten aanpassen zodat er in toekomstige gevallen geen verwarring meer zal ontstaan. Sorry voor het ongemak! Heb je misschien nog andere vragen? 

Reageer