Beantwoord

085 nummer

  • 6 February 2019
  • 11 reacties
  • 740 keer bekeken

Ik kan mijn eigen 085 nummer niet bereiken. Ik krijg de melding "Het nummer dat u belt wordt nu niet beantwoord!"
Volgens de klantenservice ondersteund BEN het bellen naar 085 nummers niet meer, wijziging in beleid.
Klopt dat? Ik kan het me nl. bijna niet voorstellen omdat er steeds meer voip 085 nummers bijkomen.
bvd
Fons
icon

Beste antwoord door ikBenH 7 February 2019, 00:02

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je onjuiste informatie ontvangt van onze klantenservice. Sorry als dit toch onverhoopt gebeurd is. Begrijp ik goed dat je na het contact met de technische dienst, wel weer nar 085-nummers kunt bellen?
Inmiddels heeft de technische dienst contact met me opgenomen. Volgens deze medewerker zijn 085 nummers gewoon via ben te bellen, de helpdesk medewerkers van Ben infomeren dus onjuist.
De reden dat het nummer niet bereikbaar is ligt volgens de technische dienst bij fouten bij het routeren van het nummer, dus bij een andere provider.
Reputatie 3
Badge +2
Bij het invullen van de dekkingskaart kun je jouw probleem met het bellen van 085 nummers aangeven zodat de technische dienst een onderzoek kan starten.
Hoi Shanna,
Wanneer ik uit het raam kijk zie ik de antennes van de mobiele providers staan. Dekking is zeker niet het probleem. De technische dienst zou moeten uitzoeken waarom ons 085 niet bereikbaar en die van andere wel!
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Fons, wat vervelend dat hier zoveel onduidelijkheid over bestaat. Ik wil je vragen of je de dekkingskaart kunt invullen op ben.nl/dekkingskaart zodat de technische dienst hier verder naar kan kijken. Hopelijk kan er dan een passende oplossing gevonden worden ☺️
Gisterenavond wat willekeurig 085 nummer van een bedrijf gebeld en daar kreeg ik netjes een voicemail/antwoordapparaat. Zojuist derhalve opnieuw naar de klantenservice gebeld en aangegeven dat een ander 085 nummers dus wel gebeld kan worden! Men blijft bij de echter klantenservice bij het standpunt dat dat onmogelijk is omdat met dat niet ondersteund. Dat is natuurlijk de grootste onzin en met één telefoontjes te controleren maar dat doet men niet. Service is in deze ver onder de maat en krijg ik dit probleem niet opgelost.!!!!!
Zojuist nogmaals met de klantenservice gebeld en ze geven echt aan dat het beleid onlangs gewijzigd is en het niet meer mogelijk is om naar 085 intenetnummers te bellen. Op mijn vraag waarom die beleidsregel is ingesteld krijg ik geen antwoord, dat weet men niet.
zelf onlangs nog gebeld naar een 085 nummer via ben, duurt soms even voordat de doorschakeling naar viop plaats vond.

085 valt binnen je bundel, maar als je onbeperkt bellen hebt kan ik me ook voorstellen dat ben nu FUP heeft ingesteld voor het maximale aantal minuten, maar dan zou je toch via buitenbundelkosten gewoon verder kunnen bellen, tenzij je een drempel hebt ingesteld?
Reputatie 6
Badge +3
Mee eens, zal nog eens een poging doen en navragen bij de klantenservice. Zodra er een oplossing is zal ik het hier melden.
Gewoon even bellen inderdaad. Ik ben benieuwd. Groet Richard Claassen.
Mee eens, zal nog eens een poging doen en navragen bij de klantenservice. Zodra er een oplossing is zal ik het hier melden.
Reputatie 6
Badge +3
Ik kan mijn eigen 085 nummer niet bereiken. Ik krijg de melding "Het nummer dat u belt wordt nu niet beantwoord!"
Volgens de klantenservice ondersteund BEN het bellen naar 085 nummers niet meer, wijziging in beleid.
Klopt dat? Ik kan het me nl. bijna niet voorstellen omdat er steeds meer voip 085 nummers bijkomen.
bvd
Fons

Lijkt me onzin. Je moet naar elk nummer kúnnen bellen! Vreend verhaal.

Reageer