Beantwoord

0900 nummers geblokkeerd

  • 15 June 2017
  • 30 reacties
  • 6706 keer bekeken

Ik ben volgens mij al lang bij Ben en wil bellen met een 0900 nummer.
Ik krijg echter de melding dat dit niet mogelijk is.
Op het forum lees ik in gesloten topics dat je eerst 2 maanden je faktuur betaald moet hebben maar dat heb ik al heel lang.
Moet er een of andere blokkade worden opgeheven of hoe zit het?
BVD
Jos Nobel
icon

Beste antwoord door Rox 19 June 2017, 13:30

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Oh, dat is natuurlijk niet de bedoeling, Jos! Wat onhandig! Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat er inderdaad een blokkade stond op het bellen naar betaalde service nummers. Meteen heb ik de blokkade verwijderd. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit ook verwerken.
Hallo Rox of andere moderator,

Bij mij geldt deze blokkade ook op 0900 nummers. Kunnen jullie deze blokkade voor mij ook opheffen? Ik heb mijn abonnement al meer dan 1,5 jaar in gebruik.

Groet Marleen
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Rox of andere moderator,

Bij mij geldt deze blokkade ook op 0900 nummers. Kunnen jullie deze blokkade voor mij ook opheffen? Ik heb mijn abonnement al meer dan 1,5 jaar in gebruik.

Groet Marleen


Hoi Marleen, bij deze heb ik de blokkade voor je verwijderd. Het enige wat jij hoeft te doen is je toestel herstarten zodat de wijziging op de simkaart van toepassing is. Hierna kun je bellen naar 0900 nummers. Alvast een fijne jaarwisseling!
Hallo moderator,
Voor geldt hetzelfde. Graag de blokkade op 0900 nummers opheffen.
Bedankt
Marijke
Reputatie 6
Badge +8
Hallo moderator,
Voor geldt hetzelfde. Graag de blokkade op 0900 nummers opheffen.
Bedankt
Marijke


Hoi Marijke, bij jou zie ik dat er geen blokkade van toepassing is voor het bellen naar 0900 nummers. Dit geldt voor het mobiele nummer waarvan de laatste twee cijfers 06 zijn.
Hallo,

Ik heb ook nog steeds een blokkade voor 0900 nummers en heb al jaren een abonnement bij Ben.
Graag zou ik deze blokkade verwijderd willen hebben.

Groet,
Moya
Hallo Angelique,
Helaas klopt je antwoord niet. Ik bel net een 0909 nummer en krijg een antwoordapparaat dat dat niet is toegestaan….
Graag hulp
Dank
Marijke
Reputatie 6
Badge +8
Hallo,

Ik heb ook nog steeds een blokkade voor 0900 nummers en heb al jaren een abonnement bij Ben.
Graag zou ik deze blokkade verwijderd willen hebben.

Groet,
Moya


Hoi Moya, ik help je graag verder om de blokkade te verwijderen! Om dit te kunnen doen heb ik nog wel een aantal gegevens van jou nodig. Wil jij je volledige naam, mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum sturen in een privébericht naar het moderator account?
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Angelique,
Helaas klopt je antwoord niet. Ik bel net een 0909 nummer en krijg een antwoordapparaat dat dat niet is toegestaan….
Graag hulp
Dank
Marijke


Op het netwerk zijn geen blokkades meer actief voor het bellen naar 0900 nummers. Het kan zijn dat er blokkades en doorschakelingen op het netwerk actief zijn. Je kunt deze verwijderen door een viertal codes in te voeren.

##002# (druk op de beltoets)
#21# (druk op de beltoets)
#330*0000# (druk op de beltoets)
#330*1234# (druk op de beltoets)

Herstart hierna je toestel.
Helaas, codes ingevoerd, beltoets per keer ingedrukt en herstart gedaan. Ik krijg nog steeds bericht: 'deze oproep is niet toegestaan, bel voor meer informatie klantenservice..'
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor deze informatie, Marijke. Krijg je deze melding bij het bellen naar verschillende 0900 nummers, of één specifiek nummer?
in ieder geval voor 0909 2027037 en 0909 1335 en 0900 6812447 en 0900 0024
Reputatie 6
Badge +8
Aha, zou je voor de laatste keer je toestel willen herstarten? Opnieuw heb ik de simkaart een reset gegeven. Ik ben benieuwd of het hierna wel wilt lukken. Laat je het mij weten?
jaaaa gelukt! dankjewel
Reputatie 6
Badge +8
Ah, heel fijn! De aanhouder wint zeggen we dan maar 😃 Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat mij het dan gerust weten. Ik wens je alvast een prettig weekend toe!
Ik heb mijn abonnement 2 maanden, is het mogelijk om 0900 nummer te bellen? Ik krijg te horen "deze oproep is niet toegestaan".
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb mijn abonnement 2 maanden, is het mogelijk om 0900 nummer te bellen? Ik krijg te horen "deze oproep is niet toegestaan".

Hoi Nebr,

Ik heb het voor je nagekeken en zie dat er geen blokkades actief zijn voor het bellen naar betaalde servicenummers 😉
Goedemiddag,

Sinds enkele tijd heb ik een mobiel abonnement bij Ben, echter kan ik geen 0900 nummers bellen. Kan het zijn dat er een blokkade actief is op mijn simkaart? Mocht dat het geval zijn dan verzoek ik u bij deze om die te verwijderen.

Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +12
Goedemiddag,

Sinds enkele tijd heb ik een mobiel abonnement bij Ben, echter kan ik geen 0900 nummers bellen. Kan het zijn dat er een blokkade actief is op mijn simkaart? Mocht dat het geval zijn dan verzoek ik u bij deze om die te verwijderen.

Alvast bedankt.
Goedemiddag,

Sinds enkele tijd heb ik een mobiel abonnement bij Ben, echter kan ik geen 0900 nummers bellen. Kan het zijn dat er een blokkade actief is op mijn simkaart? Mocht dat het geval zijn dan verzoek ik u bij deze om die te verwijderen.

Alvast bedankt.


Hai Rene,

Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Zou je je toestel willen herstarten? Dan kan je weer gebruik maken van deze dienst.
Hoi,

Ik kan ook niet bellen naar 0900 nummers. Kunnen jullie dit ook opheffen bij mij?

Met vriendelijke groet,

Duygu
Reputatie 5
Badge +12
Hoi,

Ik kan ook niet bellen naar 0900 nummers. Kunnen jullie dit ook opheffen bij mij?

Met vriendelijke groet,

Duygu


Hoi Duygu,

Yes, dat kan geregeld worden! Ik heb bij deze de blokkade op de 0900-nummers verwijderd 🙂 Zou je alleen nog jouw toestel willen herstarten?
Goedemiddag,

Sinds enkele tijd heb ik een mobiel abonnement bij Ben, echter kan ik geen 0900 nummers bellen. Kan het zijn dat er een blokkade actief is op mijn simkaart? Mocht dat het geval zijn dan verzoek ik u bij deze om die te verwijderen.

Mvg Lente
Reputatie 5
Badge +9
Goedemiddag,

Sinds enkele tijd heb ik een mobiel abonnement bij Ben, echter kan ik geen 0900 nummers bellen. Kan het zijn dat er een blokkade actief is op mijn simkaart? Mocht dat het geval zijn dan verzoek ik u bij deze om die te verwijderen.

Mvg Lente


Hi Lente! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Excuses voor het ongemak.
Goedemorgen,

Sinds enkele tijd heb ik een mobiel abonnement bij Ben,
echter kan ik geen 0900 nummers bellen. Zou het mogelijk zijn om deze te verwijderen?

Groetjes,
Linda
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Er was geen blokkade actief, maar ik heb wel een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of het gelukt is! 🙂

Reageer