Beantwoord

0906 nummers

  • 4 August 2018
  • 17 reacties
  • 2049 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag een 0906 nummer bellen, maar daar zit een blokkade op. Dus hierbij mijn vraag, zou die blokkade kunnen opheffen?
icon

Beste antwoord door Jill 6 August 2018, 11:04

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Elias, ik heb de blokkade voor je verwijderd. Als je jouw telefoon opnieuw opstart is het geen probleem meer om naar service nummers te bellen.
ik kan helaas niet bellen naar 0900 , 0906 en 0909 kan iemand me helpen en het blokkade opheffen.

Mvg

Teuna
En nog iets sorry ik kan niet bellen naar dit betaalde service 09061502 ik haal af en toe weleens een paysafecard daar om online te kunnen spelen maar het werkt niet zou iemand mij graag willen helpen

Mvg

Tuena
Omdat ik 2 nummers bij jullie heb , gaat het om de nummer 06xxxxxx54.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Teuna, wat vervelend dat je dit ervaart. Ik zet dit graag voor jou door naar de technische afdeling. Het is echter zo dat dit niet direct opgelost kan worden. Om het door te zetten heb ik de volgende informatie van jou nodig:
- Wat voor foutmelding ontvang je precies en sinds wanneer ervaar je deze problemen?
- Van welk nummer bel je en welk(e) nummer(s) probeer je te bereiken? Heb je dit met meerdere nummers? Zo ja, zou je die dan kunnen doorgeven?
- Twee voorbeelden van mislukte pogingen met datum, tijdstip en telefoonnummer waar je naar toe hebt gebeld.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, als dat niet zo is hoor ik dat graag 🙂
Heyy shanna

ik krijg te horen als ik bel naar dit nummer 09061502 dat dit oproep niet is toegestaan , ik denk dat er een blokkade opzit. Het gaat om de nummer die eindigd op 54 , want ik heb 2 abonemmenten lopen bij jullie vandaar. Ik heb paar keer gebeld maar ik krijg nog steeds hetzelfde melding. Ik hoop dat ik snel geholpen wordt .

Mvg
Teuna
Reputatie 3
Badge +2
Bedankt alvast! Ik heb alleen nog nodig sinds wanneer je dit ervaart en een datum en tijdstip dat dit is gebeurd 🙂
heyy

Sinds vorige week heb ik dit probleem van 11-12-2018 tot vandaag. Ik bel meestal rond middag tijden rond 1500.

mvg
Teuna
Reputatie 5
Badge +9
Zou je mij de exacte datum, het tijdstip en het telefoonnummer waar je naar toe belde kunnen doorgeven?
op 11-12-2018 om 15:12 ik heb gebeld naar het nummer 09061502. Ik zou graag snel geholpen willen worden.

mvg
Teuna
Reputatie 5
Badge +9
Heb je hier nog een voorbeeld van? Zoals mijn collega aangaf hebben we twee voorbeelden nodig voor we dit voor kunnen zetten naar de technische dienst.
Als ik het nummer bel krijg ik te horen " deze oproep is niet toegestaan " . Ik heb het nummer 2x maar gebeld en dat is om precies te zijn 11-12-2018 om 15:12 en 13-12-2018 om 19:47 en toen ik kreeg ik te horen dat dit oproep niet is toegestaan.

Mvg
Teuna
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt. Ik heb dit voor je doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen dit zo snel mogelijk oplossen.
Bedankt , en hoelang zou dit proces kunnen duren .

Mvg
Teuna
Reputatie 5
Badge +9
Hi Teuna. Mijn collega's hebben dit onderzocht. Zij hebben ondervonden dat het telefoonnummer 09061502 geblokkeerd is door het T-Mobile en Ben netwerk waardoor je hier niet naar kunt bellen. Deze blokkade kan ook niet verwijderd worden. Heb je dit ook bij andere nummers?

hallo kan je bij mij ook de 0906 activeren

bvd ronald klaver

06xxxx7989

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Ronald! De blokkade is verwijderd. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik wens je een prettige dag!

Reageer