Ik kopieer hieronder het bericht van een andere klant van 1 jaar geleden, mij is namelijk PRECIES hetzefde overkomen!!
Wat in mijn situatie net anders is heb ik met hoofdletters aangepast.
Opmerkelijk is dat BEN niets geleerd lijkt te hebben van het issue van ‘rivendal’ omdat mij exact hetzelfe overkwam.
Heb dit vanmorgen ook al per telefoon (hald uur) en per chat (meer dan 1 uur) besproken, maar men kon mij niet verder helpen…
Maar nu ik het onderstaande verhaal las - wilde ik hier toch even een poging wagen.
========================================================================
- Ben op dreef
- 3 reacties
Vorige WEEK heb ik een tweede Ben abonnement afgesloten met nummerbehoud van mijn eigen telefoonnummer. Nu hebben ze vorige week donderdag niet het nieuwe tijdelijke nummer gebruikt om het nummerbehoud op uit te voeren maar het andere Ben abonnement! Met als gevolg dat mijn vrouw (die het eerste Ben abonnement gebruikt) haar nummer kwijt is en wij dus maar 1 actief abonnement hebben met een nieuw (ons onbekend) nummer
Situatie is nu dat mijn vrouw haar eigen nummer kwijt is en geen actief nummer heeft en dat ik mijn telefoonnummer kwijt ben en ik tijdelijk nummer heb.
Ik weet alleen op dit moment niks en MIJN VROUW kan niet bereikt worden op HAAR eigen nummer (dat ZIJook voor werk gebruikt en VOOR ZIEKENHUIS)
Weet iemand wat ik moet doen om duidelijkheid te krijgen in deze situatie?
==========================================================================
Aan BEN: graag reactie en mijn vrouw dr oude nummer is waarschijnlijk nog ergens in quarantaine
gr geert van dijk