Beantwoord

Deblokkeren betaalde sms

  • 18 September 2020
  • 6 reacties
  • 639 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar Ben, maar nu kan ik geen gebruik maken van betaalde sms diensten. Ik wil bij Ben dit ook kunnen gebruiken. Hie zet ik de blokkade uit?

icon

Beste antwoord door Romy 25 September 2020, 12:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Het abonnement staat niet op jouw naam. Hierdoor kan ik dit helaas niet voor jou in orde maken. Ik adviseer je om de contractant zelf contact te laten opnemen met de klantenservice. Ik wens je een prettige dag!

Hoi @dilanoosten54! Ik wil je graag verder helpen. 

Kan je mij in een privébericht jouw telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer versturen?

Gedaan! :point_up:  :ok_hand:

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @dilanoosten54! Ik wil je graag verder helpen. 

Kan je mij in een privébericht jouw telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer versturen?

Ik zou graag dat ik gebruik willen maken van de betaalde sms services, zou dit kunnen worden gedeblokkeerd bij mij?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Sophie. Ik heb jammer genoeg niets meer van je mogen vernemen. Mocht je nog vragen hebben, laat gerust jouw gegevens achter via het privé bericht, dan help ik je natuurlijk verder!

Reputatie 5
Badge +9

Hi Sophie, leuk dat je klant bent geworden! Ik kijk graag even met je mee. Kan je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer versturen?

Reageer