Beantwoord

Nummerbehoud na maand beëindigen oud contract

  • 29 April 2020
  • 1 reactie
  • 534 keer bekeken

Ik ben een nieuwe klant bij Ben en overgestapt van een andere provider. Mijn contract bij die provider loopt af op 30 april a.s. Nu heb ik bij Ben nummerbehoud aangevraagd, welke pas op zijn vroegst over gezet kan worden op 28 mei, terwijl mijn contract van start is gegaan op 28 april. Ik heb mijn nieuwe simkaart nog niet binnen.

Nu is mijn vraag of het mogelijk is om al eerder dan de aangegeven datum mijn telefoonnummer om te laten zetten of dat ik een tijdelijk telefoonnummer bij Ben krijg, waardoor ik toch al gebruik kan maken van mijn contract. 

Hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen!

icon

Beste antwoord door Romy 30 April 2020, 14:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Merijn! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten, welkom bij Ben! :blue_heart:  Ook leuk om je gelijk te mogen verwelkomen op de community. Mocht je ooit met vragen zitten kun je altijd bij ons, of onze andere kanalen terecht!

 

Bij nummerbehoud moeten wij altijd rekening houden met een maand opzegtermijn van de oude provider (met uitzondering van prepaid). Hierdoor mogen wij het pas 28 mei overnemen jammer genoeg. Je kunt tot die tijd wel gebruik maken van jouw oude abonnement (deze moet je niet zelf opzeggen!). Hierdoor zit je niet met dubbele kosten of zonder bereik. Je kunt er natuurlijk voor kiezen om tot die tijd je tijdelijke nummer te laten activeren. Dit zorgt er wel voor dat je dubbele abonnementskosten gaat krijgen. Laat me vooral even weten wat je wilt, dan kijk ik met je mee!

Reageer