Overlast door boilerroom criminelen met verschillende telefoonnummers

  • 15 March 2019
  • 3 reacties
  • 374 keer bekeken

Hallo allen.

Ik word sinds anderhalf jaar gestalkt door criminelen die mij aandelen willen verkopen. Deze zijn waardeloos of bestaan NIET. Ik heb een overlast formulier ingevuld en verstuurd maar BEN kan mij niet helpen omdat ze met verschillende nummers bellen. Dit is trouwens niet zo maar ze gebuiken het internet en spoofen nummers waardoor je constant andere nummers te zien krijgt. Nu is gelukkig bijna mijn abonnement afgelopen en kan ik dus een nieuw abonnement afsluiten met een ander nummer.

Deze criminelen krijgen nummers aangeleverd door mensen, die overal en nergens hebben gewerkt of nog steeds werken. Ik wil iedereen waarschuwen om nooit je telefoonnummer achter te laten op internet pagina's

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi. Jeetje, wat een vreselijke situatie. Goed dat je hier informatie over deelt. Je kunt er nu al voor kiezen om een nieuw nummer te nemen via deze link, mocht je dat willen.
Hallo Romy,

Helaas zal dat weinig zin hebben omdat mijn abonnement over een paar maanden afloopt. Maar dank je wel voor je suggestie.

Groetjes
Yvonne
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan. Ik wens je hier nog veel succes mee. Mocht ik iets voor je kunnen betekenen, hoor ik dat natuurlijk graag.

Reageer