Skip to main content

Deze heb ik vaker voorbij zien komen. Deducerend kom ik tot de conclusie dat dit met overstappen en nummer behoud te maken heeft.

 

Een medewerker zal het regelen zonder erbij te vermelden wat het probleem en de oplossing hiervoor is.

 

Ik ervaar hetzelfde probleem!

 

Dus laat die medewerker die het op kan lossen maar doorkomen!😋

Dat is prima! Het abonnement is geactiveerd. Je kunt vanaf nu gebruik maken van de Ben simkaart. Ik wens je een mooie dag:blush:


Hoi @Merve ja graag!

 


Hoi @veldhuisbernd! Ik kan het abonnement voor je activeren zodat je nu al kunt genieten van jouw Ben abonnement. Je zou dan zelf wel nog 4 maanden voor je einddatum nummerbehoud nogmaals moeten aanvragen. Zal ik het Ben abonnement voor je activeren?


Dat klopt, daarom wilde ik ook het ben abbonement alvast starten. En later het nummerbehoud afwikkelen.

 

Het aanvragen luktyndua niet, vanwege de foutmelding.


Hi Veldhuisbernd. Ik heb even met je meegekeken, maar ik zie dat jouw nummerbehoud is afgewezen omdat jouw huidige contract niet binnen 4 maanden afloopt, dan kunnen wij het nummer niet overnemen. Klopt dat?


Reageer