Beantwoord

Deblokkeren sim

  • 28 January 2022
  • 1 reactie
  • 167 keer bekeken

Ik heb twee nummers en de sim van de verkeerde is geblokkeerd omdat jullie app zo fijn werkt als je wil switchen tussen de twee...not. Nu kan ik via de ben App ook niet deblokkeren. Omdat het switchen tussen abo's niet werkt. De app roept dan dat ik geblokkeerd ben..dat wist ik al.

icon

Beste antwoord door Shaira 31 January 2022, 12:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @ebeltje, wat onhandig zeg!
Stuur mij een privébericht met jouw verzoek, naam, telefoonnummer, je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je iban nummer. 

Daarnaast ontvang ik graag antwoord op minimaal 2 

Om dit voor je te doen moet ik je nog een aantal vragen stellen om te kijken of ik met de contractant spreek. Dit moet ik doen om te voorkomen dat jouw simkaart in verkeerde handen terecht komt, want hiermee kan identiteitsfraude worden gepleegd. Veel instanties werken met een tweestapsverificatie en sturen dan vaak een sms ter controle. Als een fraudeur beschikking heeft over jou simkaart, dan kan deze met verificatie sms heel gemakkelijk inloggen op accounts van diverse instanties

 

Geef antwoord op minimaal 2 van onderstaande vragen

 1.    Noem een telefoonnummer waar je veel naar belt. Dit mag je in dit geval zonder toestemming opzoeken in de facturen van de klant (Bron: CABI/Sugar, factuurspecificatie)

2.    Noem het precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur. (Bron: CABI/Sugar | Klant kan dit zelf terugvinden in zijn internetbankieren)

3.    Noem je klantnummer of BSCS-nummer. (Bron: Sugar | Klant kan dit zelf terugvinden op zijn factuur en op Ik Ben / Ben app).

4.    Geef aan bij welk verkooppunt je je toestel/contract hebt aangeschaft. (Bron: Orders in Sugar)

5.    Noem je legitimatie type en nummer | Deze vraag stel je alleen als het een nieuwe klant betreft (Bron: Acquisitie order in Sugar)

Reageer