Beantwoord

Garantie simkaart

  • 15 November 2019
  • 5 reacties
  • 524 keer bekeken

Goede dag iemand enig idee hoe lang je met een simkaart kan doen onder normale omstandigheden. 

Simkaart wordt niet meer herkend namelijk ben nog geen jaar verder. Mijn zoons simkaart begint nu de zelfde trekjes te krijgen. Met sporadisch melding geen simkaart. Ik heb ze er uit gehaald schoon gemaakt maat simkaart ziet er nog piekfijn uit 

icon

Beste antwoord door Romy 25 November 2019, 15:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @dokraksiri! De simkaart zou niet binnen een jaar al verouderd moeten zijn. Zou je een kruistest willen uitvoeren? Een kruistest houdt in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert. Mocht je in een ander toestel ook problemen ervaren, dan is de simkaart wellicht stuk.

Bedankt voor je reactie maar wist al dat de sim kaart overleden was.Zonde maar zat niks anders op dan een nieuwe te bestellen.alleen beetje jammer dat hij zo snel de geest heb gegeven van daar eigenlijk mijn vraag 

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi, ja daar heb je helemaal gelijk in! Ik heb de simkaart voor je vergoed. Je kunt dit volgende maand terug vinden op je factuur.

Ah dat is fijn om te horen vriendelijk bedankt voor De genomen moeite beste mensen 

Reputatie 5
Badge +6

Graag gedaan! Ik wens je een mooie dag:blush:

Reageer