Beantwoord

Geen netwerk service

  • 12 February 2019
  • 5 reacties
  • 344 keer bekeken

Hoi, sinds gistermiddag heb ik geen netwerk service. Ik kan niet bellen of mobiel internetten. Ik kan wel gebeld worden. Ik kan heb de telefoon al opnieuw opgestart, simkaart gecontroleerd etc.
Is er een storing? De facturen zijn ook netjes betaald.
Groeten Marco
icon

Beste antwoord door Romy 21 February 2019, 11:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Ik kan me voorstellen dat het fijn is om terugkoppeling van mijn collega's te krijgen. Ik heb gezien dat ze jou inmiddels een e-mail hebben verstuurd. Toen je jouw bericht schreef waren zij nog niet klaar met jouw dekkingsklacht. Daarom had je nog geen bericht gehad.
Ik heb met de klantenservice gebeld, maar die kwam er ook niet uit. Uiteindelijk moest ik online een formulier invullen zodat de technische dienst aan de slag kon.
Na een dag of drie deed alles het weer.
Wel een beetje omslachtig en jammer dat ik niet even een berichtje van de technische dienst/klantenservice heb gehad.
Maar goed, alles werkt weer zoals het hoort 😊
Reputatie 5
Badge +9
Hi Marco. Sorry voor deze late reactie. Heb je jouw netwerkinstellingen al eens handmatig ingesteld?
Hoi Romy,
Ik heb de simkaart er gisteren uit gehaald en weer opnieuw geplaatst, maar dat was nadat ik geen netwerk meer had
Reputatie 5
Badge +9
Hi Marco. Heb je al eens geprobeerd jouw simkaart opnieuw te plaatsen? En heb je sinds gisteren iets veranderd aan de simkaart?

Reageer