Beantwoord

Geen service iPhone 6s

  • 6 March 2019
  • 7 reacties
  • 351 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 3 reacties
Ik heb een refurbished iPhone 6s aangeschaft voor mijn dochter ter vervanging van haar iPhone 5. Ze heeft al een werkend Ben-abonnement. Als ik Ben-simkaart in de 6s stop geeft deze “geen service”. Als ik de simkaart in mijn 6s stop doet alles het zoals het hoort. Mijn Vodafone simkaart in de refurbished 6s doet het ook. Lijkt met dat er iets niet in orde is met de simkaart of dat er een andere oorzaak is. Ik zou graag weten wat er aan de hand is en hoe dit op te lossen is!
icon

Beste antwoord door Romy 7 March 2019, 14:42

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi bask. Oei, dat is niet geheel de bedoeling natuurlijk. Klopt het dat de Ben simkaart wel in jouw eigen toestel werkt?
Ja dat klopt, al duurt het wel heel lang voordat er verbinding gemaakt wordt en is het soms nodig om te schakelen met airplane modus. En mijn simkaart (vodafone) werkt wel in het refurbished toestel. De combinatie ben-simkaart en deze iPhone 6s werkt op de een of andere manier niet.
Reputatie 5
Badge +9
Wanneer jouw Ben simkaart wel werkt in een ander toestel kan het zijn dat er een simlock op het toestel zit. Ik wil je adviseren dit na te gaan bij het verkooppunt.
Dat is niet logisch, aangezien andere simkaarten wel werken. Bovendien wordt de simkaart in zijn geheel niet weergegeven en dat is nu deels wel het geval...
Reputatie 3
Badge +2

Hoi Bask, zou je  via dit topic eens willen proberen te volgen en kijken of dat werkt?

Inmiddels is het probleem opgelost! De iPhone hebben we mogen omruilen voor een werkend exemplaar. Kennelijk was er iets mis met de antenne. Mijn dochter is dolblij inmiddels!
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Bask,

Superfijn om te lezen dat jouw dochter dolblij is🤗 Als zij blij is zijn wij ook blij! Ik wens haar heel veel plezier met het toestel.

Reageer