Skip to main content

Hallo, 

 

Vanochtend na een update van mijn mobiel moest ik een pincode invullen, al heel lang niet gedaan en dus ging dat behoorlijk mis. 

 

Nu heb ik een pukcode nodig, mijn mobiel app kan ik niet gebruiken maar blijkbaar is de website bezig met een onderhoud. 

 

Wat kan ik doen? 

Hoi @s.rabea! Ik zie dat je al reactie hebt gekregen van mijn collega. Dat is in ieder geval fijn. De community is bedoeld om elkaar openbaar te helpen. Dit is geen chatfunctie en de reactietijd is ongeveer 1 werkdag. Ik wens je een mooie dag!


Hoi, ik wacht nu al meer dan 1 uur op een reactie. Kan hier naar gekeken worden?


Is er al wat meer bekend? 


Hoi Moderator, 

Ik heb de meeste vragen weten te beantwoorden, hopelijk kunnen jullie daar iets mee. 


Hi @Rabea, bedankt voor het openen van dit topic.

Er is inderdaad onderhoud aan de website op het moment.

Zou je in privébericht  alvast jouw naam, verzoek, jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? 

Om dit voor je te kunnen regelen, moet ik nog een extra controle uitvoeren. Zou je drie van de volgende vragen willen beantwoorden?

- Een telefoonnummer waar je veel naar belt
- Het precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur
- Je klantnummer of BSCS-nummer
- Het verkooppunt waar je  je toestel of contract hebt aangeschaft


Reageer