Beantwoord

Simkaartnummer en pincode anders

  • 13 December 2017
  • 9 reacties
  • 454 keer bekeken

Hallo,
Vandaag is mijn oude abbonement van T-Mobile gestopt en zou die van Ben in moeten gaan. Nummerbehoud is door T-mobile doorgegeven en ik kan nu niet meer met hun bellen. So far, so good. Nu wil ik de simkaart van Ben activeren, (want van T-Mobile had ik geen nanokaartje), maar zie tot mijn stomme verbazing op de site een totaal andere simkaartnummer, pin- en pukcode dan ik heb gekregen van Ben en er staat ook bij dat die simkaart actief is. Maar ik kan de simkaart die ik van jullie heb gekregen ook niet activeren, want dan krijg ik:

Op dit moment is het niet mogelijk je simkaart te activeren.
Bekijk of je je herkent in 1 van de volgende mogelijkheden:

Heb je een nieuw abonnement bij mij hebt besteld? Je simkaart wordt in dat geval automatisch geactiveerd. Je ontvangt een e-mail zodra je simkaart is geactiveerd.
...... etc.


Ik heb wel een mail van jullie gehad:

Hallo Jolanda,

Goed nieuws!
Vanaf nu kun je gebruik maken van je Ben simkaart door deze in je mobiele telefoon te plaatsen..Heb je bij je bestelling gekozen voor een betaling per iDeal? Dan is je bestelling nu naar jou onderweg. Afhankelijk van de bezorging van PostNL valt je nieuwe simkaart binnen enkele dagen op de mat.
.....etc.


Ik snap er echt even helemaal niets meer van. Welke simkaart moet ik nu hebben, die op de site (die ik dus niet in bezit heb) of die ik van jullie heb toegestuurd gekregen en moet deze nog geactiveerd worden door jullie???

Groeten,
Jolanda
icon

Beste antwoord door Angelique 14 December 2017, 08:16

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Graag gedaan!

Ik heb blijkbaar een verkeerde SIM-kaart meer ontvangen.

Stuurt U mij een nieuwe SIM-kaart?

Groet

Wolter de Groot

[edit post: adresgegevens verwijderd]

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Wolter! Wat onhandig dat je een verkeerde simkaart hebt ontvangen. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij privébericht een kunnen sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? 

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jolanda, super tof dat je voor een blauw abonnement hebt gekozen. Van harte welkom! Uit je bericht begrijp ik dat er nogal wat verwarring is over de simkaart die jij hebt gekregen.

Bij een geheel nieuw abonnement zal de simkaart automatisch worden geactiveerd. Ik zie dan ook dat de Ben simkaart vandaag actief is geworden. Het enige wat jij zou hoeven doen is je Ben simkaart plaatsen in je toestel, eventueel het toestel uit- en opnieuw inschakelen en de bijgeleverde pincode gebruiken om de simkaart te ontgrendelen.

Je zou een simkaart gehad moeten hebben waarvan het simkaartnumer (ICC) 893116XXXXXXXXXX315 is. Heb je een simkaart met een ander simkaartnummer, trek dan even aan de bel.
Reputatie 6
Badge +8
Oei, dan vrees ik dat de (online) winkel een verkeerde simkaart jouw kant heeft opgestuurd. Helaas is het niet mogelijk deze simkaart te activeren, daarom stuur ik gelijk een nieuwe jouw kant op! Als je deze simkaart thuis ontvangt, dan moet die nog even geactiveerd worden omdat we het dan hebben over een vervangende simkaart. Kom je er zelf niet uit met het activeren? Stuur dan gerust een berichtje.
Reputatie 6
Badge +8
Dat zijn nog eens leuke berichten 😃 Fijn dat je de simkaart al zo snel in huis had! Ik wens je heel veel plezier toe met je nieuwe Ben abonnement. Een hele fijne week!
Hoi Angelique,
Hier was ik dus al bang voor, die simkaart die jij zegt staat op de site en heb ik dus niet. Ik heb 893116XXXXXXXXXX854 van jullie gekregen.
Dus bij deze: BEL!!!!! 🙂
Dank je wel, dan wacht ik op de nieuwe kaart.
Beste Angelique,
Toch nog even een reaktie van mijn kant. In de mail stond dat ik de nieuw simkaart binnen 3 tot 5 werkdagen zou ontvangen, maar ik had hem gisteren al (dus met 2 dagen!!). Kon simkaart netjes activeren en alles werkt. Ik Ben helemaal blij nu, Ben weer bereikbaar ;)
Nogmaals dank voor de snelle en vriendelijke service.
Hartelijke groet,
Jolanda

Reageer