In uw welkomstbrief staat "je kunt me altijd mailen of bellen".
Nergens is te vinden hoe ik u telefonisch of per mail kan bereiken, Facebook e.d. heb ik niet.
Ten einde raad probeer ik dit maar, hopelijk gaat dit goed.
We hebben een simkaart van u ontvangen, wij wilden enkel een mobiel abonnement met nummerbehoud.
Wij hebben de simkaart ontvangen met PO-nummer 333608340 en leveringsnummer 0088679381, zonder enige pincode.
Hoe we nu verder moeten is mij volstrekt onduidelijk
Ik heb er nu echt spijt van.
Nergens is te vinden hoe ik u telefonisch of per mail kan bereiken, Facebook e.d. heb ik niet.
Ten einde raad probeer ik dit maar, hopelijk gaat dit goed.
We hebben een simkaart van u ontvangen, wij wilden enkel een mobiel abonnement met nummerbehoud.
Wij hebben de simkaart ontvangen met PO-nummer 333608340 en leveringsnummer 0088679381, zonder enige pincode.
Hoe we nu verder moeten is mij volstrekt onduidelijk
Ik heb er nu echt spijt van.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Adriana, erg vreemd dat je een simkaart van ons hebt ontvangen zonder pincode! Ook is het erg onhandig dat je niet kunt vinden hoe je met ons in contact kunt komen.
Als je niet in het bezit bent van Facebook of Twitter, dan zijn wij ook via de telefonische klantenservice te bereiken op 0900 - 040 1405 op werkdagen van 09:00 - 17:00 uur. Gelukkig heb je ons ook op het forum gevonden! Ik zal je hier verder helpen om de PIN code te achterhalen.
Op de simkaart die je van ons hebt ontvangen staat op de achterkant de PIN en PUK code. De PIN code die op het omhulsel staat mag jij gebruiken om de simkaart te ontgrendelen.
Als je niet in het bezit bent van Facebook of Twitter, dan zijn wij ook via de telefonische klantenservice te bereiken op 0900 - 040 1405 op werkdagen van 09:00 - 17:00 uur. Gelukkig heb je ons ook op het forum gevonden! Ik zal je hier verder helpen om de PIN code te achterhalen.
Op de simkaart die je van ons hebt ontvangen staat op de achterkant de PIN en PUK code. De PIN code die op het omhulsel staat mag jij gebruiken om de simkaart te ontgrendelen.
Hoe kan ik dan mijn vragen per mail stellen?
Heb nu de pincode gevonden, waarom doen jullie er niet een instructiebriefje bij?
Ga het proberen.
Groet Adriana
Heb nu de pincode gevonden, waarom doen jullie er niet een instructiebriefje bij?
Ga het proberen.
Groet Adriana
Fijn dat je de PIN code hebt gevonden, Adriana! Jouw feedback over een instructiebriefje zal ik intern doorgeven mocht deze informatie ontbreken.
De mail is iets lastiger te vinden. Als je op je persoonlijke Ik Ben pagina zit, dan zie je bovenin het scherm een zwarte menu balk. In deze balk kom je het kopje 'contact' tegen. Als je daarop klikt kom je terecht op het contactformulier. Daar heb jij de mogelijkheid om je vraag te stellen. Wij zullen jouw vraag beantwoorden door een mail te sturen. Let er wel op dat wij de mail sturen vanaf een no reply adres.
De mail is iets lastiger te vinden. Als je op je persoonlijke Ik Ben pagina zit, dan zie je bovenin het scherm een zwarte menu balk. In deze balk kom je het kopje 'contact' tegen. Als je daarop klikt kom je terecht op het contactformulier. Daar heb jij de mogelijkheid om je vraag te stellen. Wij zullen jouw vraag beantwoorden door een mail te sturen. Let er wel op dat wij de mail sturen vanaf een no reply adres.
Hoe kan ik mijn Smartphone starten zonder mijn viercijferig pincode in te voeren?
Huawei p30 lite. Hoe kan ik mijn mobile telefoon starten zonder mijn viercijferig pincode in te voeren.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.