Sticky

Welkom op de community

  • 27 June 2016
  • 113 reacties
  • 12763 keer bekeken


Toon eerste bericht

113 reacties

Badge
Hi,

Ik ben Romy, sinds januari werk ik met plezier op de klantenservice om al jullie telefoontjes te beantwoorden. Vanaf vandaag zal ik ook actief mee gaan lezen en reageren op jullie vragen en topics.

Wie doet er nog meer actief mee?
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

ik ben Ryan, en ben veel bezig met onze producten op onze website. Buiten werk om kijk ik graag series(wat een super laatste episode van GoT), ben ik fervent PC-gamer en speel ik willekeurige covers op mijn drumset. Wie weet ooit nog een band. :)
Hallo,

ik ben Ryan, en ben veel bezig met onze producten op onze website. Buiten werk om kijk ik graag series(wat een super laatste episode van GoT), ben ik fervent PC-gamer en speel ik willekeurige covers op mijn drumset. Wie weet ooit nog een band. :)


Jammer dat we nu weer tot april 2017 moeten wachten he Ryan?
Wat moeten we nu? :?:8


Denk lekker op het forum rondhangen hahahahaaa
Reputatie 6
Badge +3
Hi! Ik ben Angelique,

Laatst heb ik een klein feestje mogen vieren. Je zal nu wel nieuwsgierig zijn waarom, dit leg ik aan je uit.. Inmiddels ben ik een jaar werkzaam voor Ben, en natuurlijk ook voor jou!

Ik mag mezelf op verschillende kanalen inzetten om jou verder te kunnen helpen, niet alleen telefonisch maar ook via het contactformulier én social media. Jij zorgt ervoor dat geen enkele dag hetzelfde is en er elke dag weer iets nieuws is om te leren.

Als ik niet aan het werk ben dan besteed ik mijn tijd het liefst buiten de deur met familie en vrienden. Al moet ik zeggen dat thuiskomen bij mijn twee poezen ook niet vervelend is! :)
Hoe zit dat nou met dat feestje vieren? Ik snap hem even niet , of lees ik het niet goed! Of is het feestje van het 1jarig werken bij BEN?
Reputatie 6
Badge +3
Hoi, ik Ben Jennifer.

Inmiddels Ben ik al 1,5 jaar werkzaam voor de klantenservice van Ben. Op verschillende afdelingen heb ik contact met de klanten. Denk hierbij dan aan telefonisch, per mail en via Social media. Dit vind ik erg leuk om te doen. Ik hou er van om mensen te helpen, en zet dan ook graag een stapje extra!

Mocht je vragen aan mij hebben dan kan je deze altijd aan mij stellen. Ik help je dan graag!

Ik hoop dat ik jullie nog lang kan blijven helpen. :D

Dus jij heb je 1 jarig feestje al gehad?
Reputatie 6
Badge +3
Hoi, ik ben Roxanne.

Ik ben al bijna een jaar werkzaam op de Ben klantenservice en mag daar de klanten via verschillende kanalen helpen.Dus binnenkort mag ik mijn Ben jubileum feestje vieren!
Daarnaast ontferm ik me ook over de klanten die er over nadenken om Ben te gaan verlaten, om ze in te laten zien dat Ben de leukste provider van Nederland is!
Als ik niet bij Ben aanwezig ben doe ik graag een dansje of zit ik lekker op de bank series te kijken.

Samen met mijn lieve collega's doen we net dat extra stapje om onze klanten de Benste ervaring te geven!
Grappig, weer iemand die bijna een feestje mag vieren! #party on fijn weekend
Reputatie 6
Badge +3
Hoi!

Ik ben Bianca. Ben afgestudeerd bij Ben en Ben er nog steeds 🙂 Ook ben ik al vanaf 2008 klant en groot fan van Ben. In mijn vrije tijd bezoek ik graag concerten en cabaretvoorstellingen. Daarnaast lees ik graag :)

Groetjes,

Bianca
Gezellig goeie trouwens bifi
Reputatie 6
Badge +3
Hoi allemaal, ik ben Wietske!

Ik werk inmiddels bijna een jaar bij Ben. Bijna tijd voor mijn eerste Ben jubileum! Ik kan wel zeggen dat ik multi-inzetbaar ben haha. Een kleine greep uit mijn werkzaamheden: ik ben vooral te vinden op onze social mediakanalen, daarnaast vind je mij op de chat. Bij drukte in de lijnen draai ik mijn hand niet om voor telefonische klantenservice. Tot slot mail ik en bel ik zo nu en dan klanten naar aanleiding van ingevulde klanttevredenheidsonderzoeken. Het leuke aan dit werk is dat je elke dag bezig bent met klanten helpen en nét dat stapje extra kunt zetten!

Maarrrr daar komt vanaf nu nog iets leuks bij! Ik mag jullie met trots vertellen dat ik vanaf nu ook mee ga draaien op onze community! Erg leuk dus allemaal.

In mijn vrije tijd geniet ik graag van het zonnetje, ga ik dagjes weg en houd ik van shoppen en samen zijn met mijn vriend en vrienden. Ook vind je mij in de sportschool en thuis op de bank achter de tv met mijn twee katten.

Wekom👍
Reputatie 1
Hey,
Ik ben Renze, sinds ongeveer een maandje gebruiker van Ben, 18 jr (miv maart 19 jr), en ik doe aan schoonspringen.
Dat is het wel denk ik,
Cheerio!
Reputatie 6
Badge +3
Hi,

Ik ben Jill, ik werk alweer iets langer dan twee jaar op de klantenservice van Ben. In deze twee jaar heb al aardig wat gedaan. Het begon allemaal op de telefonische klantenservice, maar al snel overgestapt naar het socialmedia team. Verder stuur ik af en toe antwoorden via de e-mail en ben ik te vinden in de service chat. Vanaf nu zal ik ook actief zijn op de Community.

In mijn vrije tijd ben ik graag met vrienden en dan het liefst in een sushirestaurant, maar thuis op de bank met Netflix is voor mij ook helemaal prima. Verder heb ik een grote passie en dat is reizen. Ik heb inmiddels al aardig wat plekken mogen bezoeken, maar het lijstje is nog lang. Momenteel staat Australië boven aan mijn lijst.

Leuk dat ook jij er bent! #welkom
Reputatie 5
Badge +9
Hi Renze! Leuk dat je besloten hebt je voor te stellen op de community. Zo komen we wat meer over elkaar te weten. 🙂 Je kunt op de community zo'n beetje alle antwoorden vinden mocht je vragen hebben over jouw Ben abonnement. Ook kun je voor de gezelligheid blijven en lezen wat andere klanten of medewerkers bezig houdt in het leven! Zelf kun je ook topics starten, maar ik had gezien dat je dat al had ontdekt :)

Leuk dat je op schoonspringen zit, dat lijkt me echt een lastige sport. Is dat een beetje te vergelijken met sterren springen van sbs? Of is dat een understatement? 😉
Reputatie 1
Hi daar Ben ik weer! (leuke woordgrap, I know, gejat van mn broer)
Schoonspringen lijkt misschien lastig, maar wanneer je de basistechnieken onder de knie hebt, kan je zo de moeilijkste sprongen maken.
Leuk dat je over Sterrenspringen begint, want dat is dus altijd live vanuit de Tongelreep in Eindhoven, wat mijn thuisbad is (netals bijv voetbalclubs een thuisstadion hebben, hebben schoonspringverenigingen een thuisbad, leuk woord voor galgje trouwens, bedenk ik me net), het is leuk om te zien dat de celebs zich na eem aantal andere sporten zich nu ook aan het schoonspringen wagen, terwijl je inderdaad toch een best grote understatement maakt wanneer je zegt het vergelijkbaar is.
R
Reputatie 7
Badge +7
Hallo jonge lui en wat ouderen 😛,

Ik ben Joost en ben 33 jaar en natuurlijk al jaren klant bij Ben. Dus een echte Ben Fan 🙂. In het dagelijkse leven ben ik webdesigner en bouw ik voor verschillende bedrijven website's.

Als hobby test ik verschillende mobiele telefoon en providers die actief zijn op zowel de prepaid als de abonnementen markt.

Groetjes, Joost


Hoi Joost! Wat superleuk dat je lid bent geworden van ons forum. Welkom! 😃 Leuk om te lezen dat je een echter Ben fan bent in hart en nieren #Benblijmetjou

Ik zie dat je een een topic bent gestart over het kijken van series! Helemaal leuk! Ik hoop dat jij je ervaring en kennis over Ben met onze andere forum bezoekers wil delen en als je een vraag hebt mag je deze natuurlijk altijd stellen! 😃
Reputatie 7
Badge +7
Hallo,

Ik ben Lia, een weduwe (echtgenoot overleden aan slokdarmkanker in 2012) van bijna 63 jaar jong (november). Heb nog een dochter, maar sinds november 2007 geen contact meer mee helaas. Ook de kleinkinderen zie ik daardoor niet, wat me soms nog veel verdriet doet.
Sinds eind 2008 geen werk meer kunnen vinden vanwege de economische omstandigheden, maar ik heb veelal gewerkt als administratief medewerkster.
Sinds januari 2017 leef ik van de bijstand, dus geen vet inkomen helaas. Denk ook niet dat ik op mijn leeftijd nog werk zou kunnen vinden.
Ik hou van huisdieren en heb er ook veel gehad, maar nu niets meer (allen op natuurlijke wijze gestorven).
Ben ook een natuurliefhebster en wandel graag, maar door lichamelijke omstandigheden (artrose in knie) kan ik helaas niet meer al te lange wandelingen maken.
Mijn hobby's zijn computeren en puzzelen.
Ik ben nu in het bezit van een Samsung S5 Neo en sinds 11 september 2017 abonnee bij BEN. Ik ben heel benieuwd hoe dat me gaat bevallen.


Hoi Lia! Welkom op ons forum, ik zie dat je al lekker bezig bent om andere klanten te helpen #Benblijmetjou Wat een verhaal zeg, ik heb er helemaal kippenvel van gekregen! Wat ben jij een ontzettend sterke en stoere vrouw! Ik hoop dat je je plekje kan vinden in onze community en dat we samen veel plezier zullen hebben op dit forum! Mocht je een vraag hebben mag je deze natuurlijk altijd aan ons stellen! En voel je vrij om zelf een topic te starten over iets waar je veel van af weet of gewoon iets wat je heel erg leuk vindt! 😃
Ik had gisteren ook nog een filmpje bij mijn introductie tekst maar dacht dat het niet werkte, maar doe hem er nu nog maar bij in dit berichtje. Hier zie je mij in een hoogwerker voor de eerste keer. Gefilmd met een Huawei mate7 Maar zijn niet echt steady beelden was nogal hyper en door het dolle heen! Veel plezier met het bekijken! Groet Richard

Ik had gisteren ook nog een filmpje bij mijn introductie tekst maar dacht dat het niet werkte, maar doe hem er nu nog maar bij in dit berichtje. Hier zie je mij in een hoogwerker voor de eerste keer. Gefilmd met een Huawei mate7 Maar zijn niet echt steady beelden was nogal hyper en door het dolle heen! Veel plezier met het bekijken! Groet Richard

Ik had gisteren ook nog een filmpje bij mijn introductie tekst maar dacht dat het niet werkte, maar doe hem er nu nog maar bij in dit berichtje. Hier zie je mij in een hoogwerker voor de eerste keer. Gefilmd met een Huawei mate7 Maar zijn niet echt steady beelden was nogal hyper en door het dolle heen! Veel plezier met het bekijken! Groet Richard

Ik had gisteren ook nog een filmpje bij mijn introductie tekst maar dacht dat het niet werkte, maar doe hem er nu nog maar bij in dit berichtje. Hier zie je mij in een hoogwerker voor de eerste keer. Gefilmd met een Huawei mate7 Maar zijn niet echt steady beelden was nogal hyper en door het dolle heen! Veel plezier met het bekijken! Groet Richard

Reputatie 1
Mijn naam is Groentjuh, iedereen hoeft niet te weten hoe ik heet in het echt. Ik hecht grote waarde aan privacy. Ben zelf ook een Brabander. De soort hond, dalmatiër, heb ik vroeger eentje gehad. Bij het openen van een dierenartsenpraktijk is daar via een keizersnede de 100e pup op de wereld gekomen. Af en toe kijk ik op het forum. Af en toe steek ik een helpende hand uit. Ik heb een eigen bedrijf, de muziek die ik beluister is heel variabel, van Marco Borsato, Kensington, André Rieu, Adele. Eigenlijk nog veel meer zolang het maar goed klnkt. Guus hoort daar ook bij. :)

Nou dat was ik, een glimp van mij.

Groetjes aan allen.


Hey Groentjuh! Tegenwoordig ga je door het leven als Snoeshaantje. Je reactie is alweer van een aantal maanden geleden, maar ik wilde je even bedanken voor alle waardevolle reacties die je hier tikt, ook naar andere klanten. Wij waarderen het!
Reputatie 1
Hoi, ik ben Ingrid.

Voor wie de filmpjes van Ben heeft gezien, ja ik ben díe Ingrid. Niet gewend om stil te zitten, heb ik nu twee enorm leuke werkzaamheden.

Vrijwilliger voor de Ambassade van Den Haag . In de functie als City Host mag ik bezoekers, toeristen een warm welkom heten in mijn stad Den Haag. Voor wie een vergelijking wil maken, net als de VVV informatie verschaffen. Mijn collega's en ik doen dat in verschillende talen. Zo houd ik mijn spreekvaardigheid bij. Welke talen? Italiaans, Engels, Duits.

Ben oud medewerker van Ben, nog uit de begin tijd. Een fantastische tijd. Zelfs nu is er nog een sterke band tussen de oud-medewerkers onderling. 18 jaar na de start. Heb sinds kort werk in de zorg, daar ligt ook mijn hart. Luisteren, begeleiden en voorlezen.
Mijn dagen zijn goed gevuld, met werk, leuke dingen dansen en ook vrije tijd. Kom je naar Den Haag en wil je meer weten over mijn stad, ik geef je graag informatie en loop desnoods een stukje mee door het stadscentrum. Historisch Den Haag met leuke terrasjes waar het goed toeven is. Politici in het wild spotten, het kan allemaal op dat terras.

Vanaf nu ook actief hier op het forum. Het lijkt mij leuk om al jullie reacties te lezen en ook vragen te beantwoorden. Tot lezens!


We zijn superblij met jou, Ingrid! Leuk om je ook hier op het forum te zien. Ik hoop dat meer mensen deze mooi Community gaan ontdekken!
Badge
Hoi, wesley hier. ik werk bij twee dagbestedings plekken, ben nogal praat graag. Als ik niet aan het praten ben dan ben ik aan het gamen, lezen, film kijken, muziek luisteren maar ook ooit lekker eten of koken.
Hallo ik ben Roy, en ben al 21 werkzaam in de beveiligingsbranch(installaties) en ben daar ook regelmatig actief met ict werkzaamheden. mijn hobbies zijn computers, Formule 1 en voetbal(niet actief 😉 ) en Hiphop dansen met een parentscrew wat ik wel actief doe en op kampioenschappen dans, kortom ben veelzijdig
Reputatie 5
Badge +9
Hi Roy. Leuk dat je je hebt voorgesteld op de community! Ik ben Romy, een van de moderators op dit forum. Leuke hobby's heb je en interessant werk! Ben je dan ook Max Verstappen fan? 😃
Hallo,

Ik ben Lia, een weduwe (echtgenoot overleden aan slokdarmkanker in 2012) van bijna 63 jaar jong (november). Heb nog een dochter, maar sinds november 2007 geen contact meer mee helaas. Ook de kleinkinderen zie ik daardoor niet, wat me soms nog veel verdriet doet.
Sinds eind 2008 geen werk meer kunnen vinden vanwege de economische omstandigheden, maar ik heb veelal gewerkt als administratief medewerkster.
Sinds januari 2017 leef ik van de bijstand, dus geen vet inkomen helaas. Denk ook niet dat ik op mijn leeftijd nog werk zou kunnen vinden.
Ik hou van huisdieren en heb er ook veel gehad, maar nu niets meer (allen op natuurlijke wijze gestorven).
Ben ook een natuurliefhebster en wandel graag, maar door lichamelijke omstandigheden (artrose in knie) kan ik helaas niet meer al te lange wandelingen maken.
Mijn hobby's zijn computeren en puzzelen.
Ik ben nu in het bezit van een Samsung S5 Neo en sinds 11 september 2017 abonnee bij BEN. Ik ben heel benieuwd hoe dat me gaat bevallen.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Wesley! Gezellig dat we jou mogen verwelkomen op het forum, en natuurlijk super leuk dat jij je voorstelt hier. Een aardige lijst aan hobbies die ik zie! Wat voor games speel je zoal? Ik lees zelf ook erg graag! Ik ben momenteel het boek van psychokiller aan het lezen. Ik weet niet of je dat kent, hij is sinds 2018 een beetje een facebook hype geworden. Verder ben ik ook gek op muziek, maar absoluut geen keuken prinses, haha!

Leuke handtekening heb je by the way, erg origineel!
Reputatie 3
Badge +2
Hoi!

Ik ben Shanna en bijna een jaar werkzaam bij Ben. Ik ben vier maanden op de telefonische klantenservice werkzaam geweest, en daarna overgestapt naar het social team. Ook pak ik af en toe de service chat op, en nu dus ook de Community. Super leuk allemaal en lekker afwisselend :)

Mijn vrije tijd spendeer ik graag met mijn familie en vrienden. Hoe we de tijd indelen, maakt mij niet zoveel uit. Ik houd van uitgaan, maar op de bank of op een terras relaxen vind ik ook heerlijk. Als ik alleen ben lees ik graag een goed boek of probeer ik mijn stembanden te trainen.
Hi!

Ik ben Sherani en ik werk sinds april voor Ben. Zelf ben ik begonnen door telefonisch klanten te helpen, maar mijn doel was altijd om door te stromen naar team social. Na 8 maanden bellen met alle klanten van Ben is me dat uiteindelijk toch gelukt! Ik ben heel blij met mijn plekje en zou het niet anders willen.

Na het werk ben ik het liefst met mijn familie, vrienden of vriend. Ik hou van koken, filmpjes kijken en naar verschillende bestemmingen op vakantie met mijn vriend! 😄

Groetjes van Sherani
Reputatie 1


Ik ben momenteel het boek van psychokiller aan het lezen. Ik weet niet of je dat kent, hij is sinds 2018 een beetje een facebook hype geworden.Klinkt alsof je van horror boeken houdt, in dat geval moet je eens wat van Thomas Olde Heuvelt lezen!

R
Laat je niet misleiden door de schrijver! Het boek gaat voornamelijk over de hedendaagse millennial-kwestie: Wat moet ik met mijn leven? Vertolkt op een humoristische wijze. Echt een aanrader en het leest lekker weg. Maar, bedankt voor je tip! Ik lees namelijk niet persé één genre. En boekentips zijn altijd welkom. :D


Oh wauw, dat is wel het laatste waar ik aan dacht bij de auteur.
Voor mij zijn Thomas z'n boeken nog leuker omdat ik hem persoonlijk ken. En omdat ik hem dus ken, heb ik al z'n boeken, persoonlijk gesigneerd en wel!

Het Rosie Project en Het Rosie Effect van de Nieuw Zeelandse Graeme Simsion (de vertalingen althans) zijn ook echte aanrader trouwens.

R
Reputatie 5
Badge +6
Hoi allemaal!

Mijn naam is Merve en ik ben al bijna een jaar werkzaam bij Ben. Mijn doel bij Ben is om onze klanten zo goed en duidelijk mogelijk te helpen via verschillende kanalen. Ik voel me helemaal thuis en dit ook dankzij mijn lieve collega's van het Social team!

Verder ben ik op dit moment samen met mijn verloofde bezig met het organiseren van onze bruiloft. Wij trouwen in maart 2019😍 Hoe spannend is dit?

Reageer