Beantwoord

Blokkade

  • 26 February 2020
  • 1 reactie
  • 379 keer bekeken

Ik had een factuur gemist waardoor mijn abbonnement geblokkeerd is. Ik heb zojuist via de link die ik gekregen heb voor twee abbonnementen de betaling gedaan. Hiervan heb ik ook bewijs.

 

Hoelang duurt het voor ik weer toegang heb? Wij zitten midden in een verhuizing en slapen al in de ruimte. Wij hebben geen internet en kunnen nu zelf helemaal niet verder.

 

Ook heb ik zelf een tijd geleden de 0909 nummers (betaalde) geblokkeerd. Maar ik zou dit graag willen deblokkeren aangezien dit nodig is. 

 

Beide vragen gaan over twee sim only abbonnementen. Op mijn naam.

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

 

Met vriendelijke groet,

Latoya 

icon

Beste antwoord door Romy 27 February 2020, 14:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Latoya! Ik heb dit even voor je nagekeken. Ik zie dat de betaling verwerkt is en dat je weer volledig gebruik kunt maken van jouw abonnement. Ik zie ook geen blokkade op de 0900 nummers meer staan. Mocht het niet werken, start het toestel even opnieuw op!

Verder zie ik dat je bent ingelogd op het nummer dat eindigt op 61. Voor het andere nummer heb ik geen gegevens. Ik kan ook geen ander abonnement op jouw naam vinden op basis van je adres gegevens. Mocht je nog problemen ervaren voor het andere nummer wil ik je vragen via een privé bericht dat telefoonnummer met de bijbehorende postcode+huisnummer en geboortedatum te versturen naar dit account

Reageer