Beantwoord

factuur klopt niet

  • 1 October 2020
  • 11 reacties
  • 456 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 5 reacties

ik heb met de klantenservice afgesproken over een korting helaas zie ik de korting nog niet terug op factuur. om deze reden heb ik ook de laatste factuur niet betaald omdat ik de korting niet terug zie ik wil uiteraard wel betalen maar wel met korting! graag hoor ik de mogelijkheden of een coulance regeling.

icon

Beste antwoord door Jolijn 8 October 2020, 08:56

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Badge +7

GoedemorgenĀ @haik!

Ik begrijp dat je vragen hebt over de factuur als je de beloofde korting niet terug ziet. Ik help je graag verder met een oplossing! Zou je hiervoor via dit profiel in een privƩbericht je naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik hier verder in.

zojuist alle informatie verstuurd.

Reputatie 3
Badge +7

Dank je wel, @haik! Ik heb je gegevens erbij gehaald en ik zie dat je inmiddels ook via onze telefonische klantenservice en via social media contact hebt gehad hierover. Inmiddels is onderzocht hoe het kon dat je de korting nog niet hebt gezien. Het bleek namelijk dat in de bevestiging staat aangegeven dat de eerste korting staat op de factuur die je in september krijgt. Mijn collega heeft hierin een foutje gemaakt. De korting zie je namelijk terug op de factuur met de kosten over de maand september! Deze factuur krijg je deze maand. Dat betekent dat je vanaf deze maand 6 maanden lang de korting op je factuur zal zien. Sorry voor het ongemak en de miscommunicatie uit onze kant.

Ik kan er dus helaas niet voor zorgen dat de korting alsnog wordt toegepast op de factuur die je in september hebt ontvangen. Ik zou je daarom willen vragen om deze alsnog te voldoen via de link die je op 30 september hebt ontvangen. Mocht je nog andere vragen hebben over je factuur, sta ik voor je klaar!

@Jolijn jou collega via sociale media heeft tegen mij gezegd dat ik met terugwerkende kracht alsnog de korting ga krijgen waar ik nu al recht op heb en heb nadrukkelijk gevraagd met terugwerkende kracht houdt in dubbele korting volgende maand dat heeft bevestigd met ja, daar kan ik zo een foto van sturen. de andere collega die de bevestiging heeft gestuurd via mail over de korting dat die een fout heeft gemaakt dat is niet mijn fout en daar ga ik niet voor opdraaien. dus het komt erop neer eerst volgende factuur dubbele korting en daarna weer de normale korting zoals afgesproken via sociale media of ik laat de volgende incasso niet doorgaan want ik heb genoeg bewijs en wil dit eventueel juridisch gaan uitvechten heb toch rechtsbijstand verzekering, dus gebruik je verstand en laat het niet zover komen.Ā 

de factuur van 30 september heb ik al overgemaakt omdat op sociale media is bevestigd dubbele korting, maar zoals ik het nu begrijp klopt daar ook niets van.

als dit niet in mijn voordeel wordt opgelost dan gaan we het verder juridisch oplossen, ben er helemaal klaar mee.

Reputatie 3
Badge +7

Ik begrijp jouw reactie hierop! Mijn collega heeft inderdaad eerder aangegeven dat het met terugwerkende kracht in orde zou worden gemaakt, maar dit heeft hij gezegd omdat toen nog niet bekend was dat het geen fout was op jouw factuur, maar dat je via de e-mail de verkeerde maand als communicatie hebt gezien.

Het is inderdaad niet jouw fout dat via de e-mail iets anders is aangegeven en dat via social media een belofte is gedaan, maar zelfs als er met terugwerkende kracht korting wordt gegeven, kan dit niet meer verwerkt worden met de factuur die je al hebt gekregen. Goed om te lezen dat je het bedrag van de factuur van september al hebt overgemaakt. Volgende maand wordt de beloofde korting gewoon verwerkt, net als in de vijf maanden van facturen die je daarna ontvangt. Zo wordt de korting verwerkt zoals je deze zou krijgen. Ik hoop natuurlijk niet dat je hierdoor andere stappen gaat overnemen, omdat je wel zes maanden korting krijgt vanaf deze factuur, maar je staat hier vrij in.

De eerst volgende factuur laat ik de automatische incasso terug boeken dan staan we quite, en als jullie moeilijk blijven doen dan schakel ik mijn rechtshulp in. Ik ga niet voor jullie fouten opdraaien. In mijn eigen woonplaats heb ik zeer slecht bereik hoe ga jij je eigen voelen als je slecht bereik hebt waar je woont. Jullie hebben nu voor de 2e keer een fout gemaakt en zoals het ernaar uitziet willen jullie dit niet netjes oplossen!

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @haik!

Ik kan me voorstellen dat je je voelt dat wij dit niet netjes oplossen. Ik heb daarom overleg gepleegd met onze financiƫle afdeling om te zien of ik een andere oplossing kan aanbieden. Ik kan er daardoor voor zorgen dat op de factuur die je volgende maand krijgt (dus in november) een extra bedrag van 5 euro wordt vergoed door het ongemak dat je door ons hebt ervaren.

Dat betekent dat je vanaf deze maand op je factuur de korting zal zien, en dan volgende maand nog een extra bedrag van 5 euro. Ik kan me voorstellen dat je de automatische incasso wilt terugboeken, maar ik kan de 5 euro niet op deze factuur voor je verwerken. Ik wil dit wel graag voor je doen voor volgende maand. Ik hoor graag of je hiermee akkoord gaat!

daar kan ik me enigszins in vinden. ik mag ervan uitgaan dat nu wel alles zal verlopen zoals besproken?

Reputatie 3
Badge +7

Goed om te lezen, @haik! Ik heb de vergoeding voor je in orde gemaakt. Deze krijg je dus in november in mindering op je factuur.

Daarnaast verloopt de maandelijkse vergoeding verder zoals ik met jou heb besproken: Vanaf de factuur van deze maand zal je 6 maanden lang korting zien op je factuur, voor 40% van de bundelkosten. Mocht je nog andere vragen hebben aan mij hierover, sta ik voor je klaar.

ik kreeg zojuist een mail over rectificatie, ik ga ervan uit dat jou voorstel van extra 5 euro ook gewoon doorgaat.

Reputatie 3
Badge +7

Goedemiddag @haik!

Ik zie inderdaad de e-mail over de rectificatie terug. De vergoeding die ik heb ingediend blijft inderdaad ook nog gelden! Deze zie je nog steeds volgende maand op je factuur terug.

Reageer