Beantwoord

Touch ID

  • 17 februari 2019
  • 3 reacties
  • 440 keer bekeken

Hallo, ik heb mijn telefoon (Iphone 7) in novermber/december 2018 bij jullie besteld. Nu doet mijn touch ID het niet meer. De home knop doet het wel bij het gebruiken van de telefoon, maar niet met touch ID. Ik heb al geprobeerd een nieuwe touch ID aan te maken via instellingen. Kunnen jullie mij hier bij helpen om te kijken wat ik verder nog kan doen?

Alvast bedankt.


Met vriendelijke groet,


Joëlle Overzet
icon

Beste antwoord door Romy 19 februari 2019, 13:46

Ah, okay. Je kan een kleine reset uitvoeren door jouw home knop en lock knop tegelijkertijd in te drukken tot je het Apple logo ziet. Hiermee verwijder je geen gegevens van jouw toestel. Mocht dit niet werken, kun je over een reparatie gaan nadenken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ah, okay. Je kan een kleine reset uitvoeren door jouw home knop en lock knop tegelijkertijd in te drukken tot je het Apple logo ziet. Hiermee verwijder je geen gegevens van jouw toestel. Mocht dit niet werken, kun je over een reparatie gaan nadenken.
Is opeens gebeurd, heb de telefoon al een paar keer opnieuw proberen op te starten
Reputatie 5
Badge +6
Hi Joëlle! Dat is niet fijn. Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart? Is dit ineens gebeurd?

Reageer