Skip to main content
Beantwoord

Touch ID

  • 17 februari 2019
  • 3 reacties
  • 847 keer bekeken

Joelleoverzet
Hallo, ik heb mijn telefoon (Iphone 7) in novermber/december 2018 bij jullie besteld. Nu doet mijn touch ID het niet meer. De home knop doet het wel bij het gebruiken van de telefoon, maar niet met touch ID. Ik heb al geprobeerd een nieuwe touch ID aan te maken via instellingen. Kunnen jullie mij hier bij helpen om te kijken wat ik verder nog kan doen?

Alvast bedankt.


Met vriendelijke groet,


Joëlle Overzet

Beste antwoord door Romy

Ah, okay. Je kan een kleine reset uitvoeren door jouw home knop en lock knop tegelijkertijd in te drukken tot je het Apple logo ziet. Hiermee verwijder je geen gegevens van jouw toestel. Mocht dit niet werken, kun je over een reparatie gaan nadenken.
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 18 februari 2019
Hi Joëlle! Dat is niet fijn. Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart? Is dit ineens gebeurd?

Joelleoverzet
Is opeens gebeurd, heb de telefoon al een paar keer opnieuw proberen op te starten

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 19 februari 2019
Ah, okay. Je kan een kleine reset uitvoeren door jouw home knop en lock knop tegelijkertijd in te drukken tot je het Apple logo ziet. Hiermee verwijder je geen gegevens van jouw toestel. Mocht dit niet werken, kun je over een reparatie gaan nadenken.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen