Beste antwoord door Merve
Bekijk origineelbuitenland geblokkeerd
EDIT: via Facebook (nog net op tijd) opgelost maar het is raar dat je dit niet zelf aan of uit kunt zetten!
Kan dit niet anders? Ik BEN hier niet zo blij mee namelijk...
Ik ben op vakantie op Aruba, heb daar een nieuwe update gedownload van Apple.Β Daarna vraagt Ben om een nieuwe Pukcode. De oude wordt niet geaccepteerd.
hoe op te lossen?
reactie graag opΒ Β [e-mailadres verwijderd]
Dick
Hoi Dick! Wat vreemd dat er om een nieuwe pukcode wordt gevraagd. Je hebt namelijk maar 1 pukcode welke je niet kunt wijzigen. Ik adviseer je om de simkaart in een ander toestel te proberen.
Hallo,
heel fijn dat je reageert, dank je wel.
inmiddels is mijn probleem opgelost. Vraag me niet hoe maar de volgende dag zag ik een ander Puknummer staan, deze gebruikt en probleem opgelost.
het was voor mij daarom van belang omdat mijn KLMΒ boardingpass er in stond en ik vandaag terugvlieg naar Amsterdam.Β
Β
maar zoals gezegd probleem opgelost en nogmaals dank voor je reactie
mvg Dick V.
Hi Dick! Fijn om te lezen dat het is opgelost en welkom terug in Nederland. Ik wens je een prettige dag
voor mij is het bellen naar het buitenland ook niet toegestaan. Kunt u de blokkade opheffen?
Dank je wel, mvg Peter
Hi! Ik heb de blokkade voor je opgeheven. Kun je je toestel over een kwartier opnieuw opstarten en me laten weten of dit gewerkt heeft?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.