Skip to main content

Ik heb hetzelfde abonnement als mijn partner en een nieuwe mobiel die zelfs gereset is en de roaming aan stond. Terwijl bij de telefoon van mijn Partner 4g prima verbonden was bleef bij mijn mobiel de E staan en was deze vreselijk traag. Ligt dit aan mijn sim kaart? Aangezien ik pas 1 jaar geleden mijn abonnement geüpgraded heb? Of kan het iets anders zijn. Ik heb al veel tips opgevolgd vanuit dit forum, echter resetten kan ik zelf niet.

Hoi @SanderGHBerg ! Wat jammer om te lezen dat jij hetzelfde probleem hebt. Ik wil graag jouw simkaartinstellingen nakijken. Mag ik via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer hebben? Hartelijk dank alvast! 😊


Ik heb hetzelfde probleem, al lange tijd. Niets heeft geholpen en ook de nieuwe sim heeft niets gedaan. Instellingen zijn meermaals nagekeken.

Mijn hele gezin zit bij Ben en ik ben steeds de enige die slecht internet heeft.

Ik zou ook graag hulp willen als dat gaat.


Hoi! Ik ervaar helaas het zelfde probleem. Binnen nederland is mijn verbinding top met 5G. Maar zodra ik de grens over ga gaat het naar E. Ik heb al meerdere keren de klantenservice benaderd met mijn probleem en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, erg frustrerend. Dit probleem heb ik eigelijk al vanaf het begin, wel minimaal 4 jaar. In de tussen tijd heb ik ook een andere telefoon én een nieuwe simkaart gekregen maar nog steeds hetzelfde probleem. Het uitzetten van automatische netwerk selectie is wel erg lastig op mijn telefoon, als ik dat probeer blijft hij heel lang laden zonder dat het uit gaat. Mocht dat wel lukken en ik kies handmatig een netwerk, is het heel moeilijk om naar een ander netwerk te switchen. Dit probleem had ik zowel met m’n oude telefoon, Iphone X, als met mijn nieuwe Iphone 13. Mijn ouders en broertje hebben ook allemaal Ben en niemand heeft er problemen mee behalve ik. Zou iemand er naar willen kijken mij willen helpen? 

 

Vriendelijke groetjes,

Demi Thijssen


Hoi @SanderGHBerg  Ik help jou graag verder. Ik kijk jouw simkaartinstellingen na. Mag ik via een privebericht jouw postcode en huisnummer, geboortedatum en telefoonnummer hebben? Hartelijk dank alvast! 😊


@Fatima zou je mij ook verder kunnen helpen?


Hoi @SanderGHBerg! Goed dat je laat weten dat je dit probleem ook hebt ervaren. Ik wil ook voor jou graag jouw simkaartinstellingen nakijken. Mag ik via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer hebben? Hartelijk dank alvast! 😊


Hallo @Evelien24 of @Fatima ik ervaar dit probleem ook. Ik heb al eerder contact gehad met de klantenservice en een vervangende Ben simkaart besteld. Het helpt nog niet en heb in meerdere (buiten)landen alleen edge internet. Zou mijn simkaart ook een reset kunen krijgen? Alvast bedankt.


Natuurlijk wil ik dit voor jou nakijken @hiddewie Mag ik via een privebericht jouw gegevens hebben? Hartelijk dank alvast! 😊


Hoi, ik heb hetzelfde probleem als hierboven. Af en toe een 'e' , maar dit is maar voor een paar seconden, dan is het netwerk niet meer beschikbaar. Bij handmatig verschillende netwerken selecteren krijg ik bij allen de melding dat mijn simkaart de verbinding met dit netwerk niet ondersteund. Hoe kan dit opgelost worden?


Hoi @SanderGHBerg  Ik hoop dat je een fijne vakantie achter de rug hebt. Als jij jouw gegevens via een privebericht stuurt kan ik jouw simkaartinstellingen nakijken en eventueel resetten als dit nodig is. Tot snel! 😊


Hoi Fatima, ik heb ook hetzelfde probleem, in Griekenland kreeg ik ook E en onbruikbaar traag internet.

Is het mogelijk om dat je mij ook helpt?


Hoi @diaan  Goed van jou om dit gelijk te melden. We gaan jouw simkaartinstellingen nakijken. Is dat goed? Mag ik hiervoor via een privebericht jouw telefoonnummer, adres en geboortedatum hebben? Hartelijk dank alvast! 😊

 

Zorgeloos op vakantie met je Ben abonnement


Reageer