Beantwoord

Geen bereik telefoon en internet

  • 26 August 2019
  • 5 reacties
  • 612 keer bekeken

Een week geleden zijn we op vakantie gegaan naar Frankrijk, op onze reis door Duitsland, Luxemburg en Frankrijk had onze zoon geen mobiel bereik of internet. Hij heeft z'n internetbundel gespaard om foto's te kunnen versturen, maar helaas gaat dat niet. Op geen enkele mogelijkheid krijgt hij z'n internet of bellen aan de gang. zijn nummer is verbonden met dit account. Het stappenplan https://community.ben.nl/windows-telefoon-37/hoe-stel-ik-handmatig-de-internet-instellingen-in-op-mijn-mobiele-telefoon-73 hebben we al gevolgd. Kunt u ons helpen?

Op de plek waar we verblijven hebben we slecht mobiel bereik (ik heb zelf een KPN abonnement), maar ik kan met eigen telefoon bellen en heb als ik op de goede plek sta zelfs een 4g verbinding.
icon

Beste antwoord door Romy 27 August 2019, 11:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Sorry. Gisteren hebben we te maken gehad met een storing. Werkt alles inmiddels weer?

Hoi ik heb geen internet en telefoon plots

Reputatie 5
Badge +9
Ah dat is super fijn! Goede vraag. Vaak staan de simkaarten goed ingesteld, maar kan een reset er voor zorgen dat de simkaart nogmaals opnieuw de instellingen van de simkaart doorneemt. Dit help in 90% van de gevallen. Ik wens je veel plezier op vakantie!
Bedankt, Joep kan weer bellen, sms-en en internet gebruiken!

De resterende vraag is alleen: waarom was deze reset nodig?

Groeten van Joep en Maarten
Reputatie 5
Badge +9
Hi Joep! Ah, dat is echt balen. Ik heb de simkaart een kleine reset gegeven. Kun je het toestel eens opnieuw opstarten? Laat me even weten of dit gelukt is!

Reageer