Beantwoord

geen internet frankrijk

  • 7 August 2020
  • 6 reacties
  • 617 keer bekeken

Mijn zoon heeft een Ben abonnement. Hij is nu in Frankrijk en heeft geen internet. Mijn dochter idem....

icon

Beste antwoord door Romy 13 August 2020, 11:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Marina, leuk dat je via de community contact opneemt! Wel erg balen van het bereik in het buitenland. Ik wil graag even met je meekijken. Kan je mij de telefoonnummers, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN rekening nummer versturen via een privé bericht? Dan help ik je graag verder. 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Marina, ik heb jammer genoeg nog geen privé bericht van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat vooral een berichtje achter. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 

Hoi Romy, ik heb geen internet, weet jij hoe dit kan? Als er wifi is heb ik prima bereik. Gr. Tineke

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Tineke1970!

Ik help je hier graag verder mee. Ik zie dat je reageert op een topic over problemen met internet in het buitenland. Ben je nu ook in het buitenland?

Ik raad je dan namelijk aan om te controleren of je datagebruik en roaming aan staan in je toestel. Als dit zo is, raad ik je aan om je netwerk handmatig naar een andere provider bij te werken. Via deze link kun je zien hoe je dit kunt doen.

Mocht je toch nog problemen ervaren, of als het niet gaat over je internet in het buitenland, hoor ik het graag zodat ik je verder kan helpen!

Hoi Jolijn, door een fout van mij lijkt het of ik in het buitenland ben. Dit is niet het geval. Ik ben in Nederland en ik heb buitens huis geen internet. Ik snap nog steeds niet hoe dat kan. Wellicht heb jij een idee, dan hoor ik het graag. Gr. Tineke

 

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen Tineke! Dat is wel vreemd inderdaad. Ik adviseer je om de volgende stappen te volgen: Mijn mobiel internet werkt niet. Wat kan ik doen? | Ben Community

Reageer