Beantwoord

Ben app errorcode: 600

  • 7 February 2019
  • 12 reacties
  • 3887 keer bekeken

Hoi, mijn ben app werkt al een aantal dagen niet meer. Als ik wil inloggen krijg ik errorcode: 600 zie screenshot.

icon

Beste antwoord door Romy 8 February 2019, 10:12

Bekijk origineel

12 reacties

zelfde euvel, maar dan code 302, al de data/cache gewist reinstall maar hielp niet, je kan zowel in android als ios een schortcut maken naar https://www.ben.nl/ikben/ mobiele site werkt net zo goed volgens mij.
Reputatie 5
Badge +9
Onhandig dat de Ben app niet lijkt te werken bij jullie beide. Kunnen jullie de app eens verwijderen en opnieuw downloaden?
ik heb hetzelfde probleem. Is er inmiddels een oplossing .
Reputatie 5
Badge +7
Hi Dion,

kom je helemaal niet in de app? Is dit het eerste scherm dat je krijgt als je inlogt in de app?
Dag Jill,
Ik kan inloggen
Op het moment dat het scherm naar de verbruiker status gaat of in de persoonlijke gegevens komt err 600
En een x in het display.
Melding sorry er iets mis gegaan probeer opnieuw.

Dit natuurlijk ook gedaan maar biedt geen uitkomst.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Dion. Heb je dit probleem ook wanneer je inlogt via de website?
Nee dan niet
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw informatie. Kun je de app eens opnieuw installeren?
Is ook al gebeurd. Helpt niet.
Ook app verwijderd .gsm opgeschoond.
Opnieuw opgestart. App geïnstalleerd.
Weekt ook niet.
Reputatie 5
Badge +9
Onhandig dat het niet lijkt te werken. Goed dat je deze stappen hebt ondernomen. Je kan als laatste optie nog proberen een nieuw wachtwoord in te stellen. Mocht dit niet werken moet ik je vragen een nieuwe update van de Ben app af te wachten en in de tussentijd gebruik te maken van jouw Ik-Ben omgeving via de website.

Ik heb sinds een aantal dagen ook last van dit probleem. Alle stappen doorlopen die hier genoemd zijn en tenslotte een nieuw wachtwoord ingesteld. Niets heeft geholpen!

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Frank Rijsdijk, helaas hebben we na het onderhoud van afgelopen weekend helaas te kampen met een storing.

Houd het artikel   [STORING] MB extra aanschaffen niet altijd mogelijk  in de gaten voor updates hierover.

Excuses voor het ongemak! 

Reageer