Geen mail ontvangen om in te loggen op IkBen

  • 17 April 2018
  • 6 reacties
  • 671 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik kan niet meer inloggen bij de ben app. Ik geef aan dat ik mijn gebruikersnaam niet meer weet maar ontvang geen mail. Ook niet in de spam. Hetzelfde gebeurd bij wachtwoord vergeten.

Shaira 1 jaar geleden

Hi @Peter Verhart,

Bedankt voor je reactie op dit topic.

Ik help je hier uiteraard graag bij! 

Zou je mij in een privébericht jouw verzoek, mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en e-mailadres kunnen sturen? 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Aii Mv3, dat schiet natuurlijk niet op! Ook jij zou gewoon moeten kunnen inloggen op jouw IkBen pagina! Ik help je hier graag bij verder. Gaat het om het telefoonnummer dat eindigt op 437? Hiervoor is de gebruikersnaam 5alesa30 je kunt hier een wachtwoord aanvragen. Omdat jij gebruik maakt van een Gmail email adres raad ik je aan om ook de reclame map na te kijken. Gmail kan nogal vervelend zijn met onze emailtjes dit los je gelukkig heel makkelijk op door no-reply@ben.nl en no_repy@ben.nl toe te voegen aan jouw email contacten.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Mv3, is het inmiddels gelukt om in te loggen? #Benbenieuwd

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan als hierboven. Spamfolder en alles in Gmail doorzocht, maar ik krijg geen mail over mijn gebruikersnaam of wachtwoord. Wel heb ik een mail ontvangen van BEN om in te kunnen loggen in de community (dus dat lukt wel)

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt

Reputatie 5
Badge +9

Hi Paul, goed dat je hier contact over opneemt. We ervaren momenteel een probleem met het verzenden van deze e-mails. Sorry hiervoor! Mijn collega’s zijn dit aan het onderzoeken en er wordt gewerkt aan een oplossing. Kan ik misschien in de tussentijd iets voor je uitzoeken? 

Hoi, ik heb hetzelfde probleem als hierboven omschreven (geen e-mail van Ben als ik wachtwoord wil resetten). Dit heb ik al een paar maanden maar wil het nu eindelijk oplossen. Gebruikersnaam is peterverhart. Kunnen jullie me aub helpen? Dank! 

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Peter Verhart,

Bedankt voor je reactie op dit topic.

Ik help je hier uiteraard graag bij! 

Zou je mij in een privébericht jouw verzoek, mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en e-mailadres kunnen sturen? 

Reageer