Beantwoord

inloggen Ben pagina

  • 28 April 2020
  • 4 reacties
  • 775 keer bekeken

Hallo!

 

Ik heb al een aantal keer geopereerd om in te loggen op de ben website en de app, maar dit lukt bij beide niet. Ik ontvang geen enkele mail welke doorgestuurd zou worden. Kunnen jullie mij hiermee helpen?

icon

Beste antwoord door Merve 29 April 2020, 12:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Nikki96! Super onhandig dat je niet kunt inloggen in jouw Ben account. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres kunnen doorgeven? Dan pak ik ook jouw gegevens erbij.

Hi Merve,

 

bedankt voor je reactie!

ik wil je graag een privé-berichtje sturen met alle gegevens maar als ik op de link hiervoor klik komt

die mogelijkheid niet in beeld te staan. Zou je mij hierbij kunnen helpen?

 

Alvast bedankt!

Reputatie 5
Badge +9

Hi Nikki. Bedankt voor jouw terugkoppeling! Zou je het eens via deze link kunnen proberen? Volgens mij is er iets mis gegaan. Sorry hiervoor.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Nikki! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik zie al waar het misgaat. Jouw e-mailadres stond er niet goed in. Ik heb dit voor je gewijzigd. Je kunt nu jouw inloggegevens opvragen via www.ben.nl/inloggen. Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt. 

Reageer