Beantwoord

Nieuw abonnement met nummerbegoud nog steeds niet actief

  • 1 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 321 keer bekeken

Ik heb een abonnement met nummerbehoud bij jullie afgesloten. Deze zou vandaag tussen 8:30 en 17:30 overgezet worden. Maar ik heb nog steeds bereik met mijn oude provider (T-Mobile prepaid). 

Graag wil weten waarom mijn nummer nog niet is overgezet? Want nu kan ik niemand bellen. 

icon

Beste antwoord door Jolijn 8 oktober 2020, 13:12

Hoi @Nathasja!

Helaas heb ik nog geen reactie van je mogen ontvangen via een privébericht. Ik ga er daarom van uit dat je inmiddels via een ander kanaal je antwoord hebt ontvangen! Ik zal dit bericht daarom als antwoord aangeven op jouw topic. Mocht je toch nog vragen hebben, sta ik voor je klaar.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +6

Goedemorgen @Nathasja!

Ik help je graag verder met je nummerbehoud zodat je gebruik kunt maken van je nieuwe abonnement! Zou je mij hiervoor via dit profiel in een privébericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Ik hoor graag van je!

Reputatie 3
Badge +6

Hoi @Nathasja!

Helaas heb ik nog geen reactie van je mogen ontvangen via een privébericht. Ik ga er daarom van uit dat je inmiddels via een ander kanaal je antwoord hebt ontvangen! Ik zal dit bericht daarom als antwoord aangeven op jouw topic. Mocht je toch nog vragen hebben, sta ik voor je klaar.

Reageer