Beantwoord

Nieuw abonnement met nummerbehoud nog steeds niet actief

  • 1 October 2020
  • 4 reacties
  • 412 keer bekeken

Ik heb een abonnement met nummerbehoud bij jullie afgesloten. Deze zou vandaag tussen 8:30 en 17:30 overgezet worden. Maar ik heb nog steeds bereik met mijn oude provider (T-Mobile prepaid). 

Graag wil weten waarom mijn nummer nog niet is overgezet? Want nu kan ik niemand bellen. 

icon

Beste antwoord door Jolijn 8 October 2020, 13:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @Nathasja!

Ik help je graag verder met je nummerbehoud zodat je gebruik kunt maken van je nieuwe abonnement! Zou je mij hiervoor via dit profiel in een privébericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Ik hoor graag van je!

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Nathasja!

Helaas heb ik nog geen reactie van je mogen ontvangen via een privébericht. Ik ga er daarom van uit dat je inmiddels via een ander kanaal je antwoord hebt ontvangen! Ik zal dit bericht daarom als antwoord aangeven op jouw topic. Mocht je toch nog vragen hebben, sta ik voor je klaar.

Hoii,

Gister is mijn nieuwe abonnement geactiveerd en met nummerbehoud maar ik kan niet bellen of SMS versturen?

Heb 'm al opgestart en netwerk instellingen gereset

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Juliaboogaard! Wat gek dat je nog geen verbinding hebt met de Ben simkaart. Ik help je graag verder. Zou je alleen onder 1 topic willen reageren? Het is namelijk onnodig om dit bij verschillende topics te doen. Maak je geen zorgen, je wordt ten alle tijden geholpen. Zou je in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? Dan kijk ik het graag voor je na.

Reageer