Beantwoord

Activeren 0900 service nummers

  • 24 January 2019
  • 7 reacties
  • 376 keer bekeken

Waarom zijn het bellen naar 0900 nummers niet geactiveerd tijdens de installatie/activatie van mijn abbonement?
Kan je dat even regelen zodat ik deze nummers kan bereiken.

Ik wil graag overigens alsnog een antwoord op mijn vraag.

Gr,

Rob van Campenhout
icon

Beste antwoord door Richard_Claassen 24 January 2019, 20:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Bel even 1200 en ze regelen het zo voor je.
Fijne avond groet Richard Claassen.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor je antwoord, Richard! Ik zie dat je nog geen contact hebt gezocht met de klantenservice. Ik heb jouw blokkade voor je verwijderd. Je kunt over een kwartier je toestel even herstarten. Laat je me weten of dit gelukt is?
Reputatie 6
Badge +3
Bedankt voor je antwoord, Richard! Ik zie dat je nog geen contact hebt gezocht met de klantenservice. Ik heb jouw blokkade voor je verwijderd. Je kunt over een kwartier je toestel even herstarten. Laat je me weten of dit gelukt is?
Goed bezig Romy! #SuperService
Mobiel gerestart 0900 nummers toegankelijk. Dank allen. Was wel even onduidelijk Romy of jij Paul bedoelde of mij maar dat duurde maar een paar keer het lezen.
Toch blijft mijn eerste vraag ontbeantwoord. Waarom wordt de 0900 dienst niet standaard bij het activeren van een acount geactivieerd. Zou veel activiteit op de forum schelen.

Dank

Rob
Hoi,

Ik heb helaas ook last van de 0900 nummers blokkade. Kunt u deze bij mij ook opheffen?

Met vriendelijke groet,

Manuela.
Reputatie 5
Badge +12
Mobiel gerestart 0900 nummers toegankelijk. Dank allen. Was wel even onduidelijk Romy of jij Paul bedoelde of mij maar dat duurde maar een paar keer het lezen.
Toch blijft mijn eerste vraag ontbeantwoord. Waarom wordt de 0900 dienst niet standaard bij het activeren van een acount geactivieerd. Zou veel activiteit op de forum schelen.

Dank

Rob


Hoi Rob, fijn dat je weer kunt bellen naar 0900-nummers! Ik kan je vertellen dat we ermee bezig zijn om de blokkade standaard op het netwerk te verwijderen wanneer je een nieuwe simkaart ontvangt, zodat je meteen naar premium diensten kunt bellen 🙂
Reputatie 5
Badge +12
Hoi,

Ik heb helaas ook last van de 0900 nummers blokkade. Kunt u deze bij mij ook opheffen?

Met vriendelijke groet,

Manuela.


Hoi Manuela, dat kan ik zeker! Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Herstart je alleen nog even jouw mobiele telefoon? Dan wordt de wijziging ook op jouw simkaart overgebracht.

Reageer