Mag ik via een privebericht jouw adres, geboortedatum en telefoonnummer? Dan kijk ik met je mee!
Maar jullie er geen blokkade opzetten ? En dat ik via benapp niet meer kan aanzetten
Ik begrijp het @Onur Tum Uitzetten kan via Ik Ben en aanzetten kan via echt enkel via ons. Sorry voor het ongemak.
Ja snap ik maar dan kan ik de hele tijd omswitchen, en ik wil dat dat niet meer kan , dat ik het zelf niet meer in de hand heb
Goedemorgen @Onur Tum Je kan dit zelf snel en makkelijk regelen via jouw Ik Ben op www.ben.nl/inloggen Lukt het inloggen niet? Bericht ons dan via www.ben.nl/service/contact
Ik wil graag mijn simkaart ook blokkeren voor servicenummers
Hi! Je hebt een geblokkeerde aansluiting door gemiste betalingen. Je kunt de e-mail aanhouden voor verdere informatie.
Hoi, de blokkade kan er weer even af. Zie nu ook dat ik ze zelf aan en uit kan zetten in de app. Alvast bedankt. Groetjes.
Hi! Heb je jouw toestel al opnieuw opgestart?
Hoi Romy, ik kan ze nog steeds bellen dus de blokkade is niet gelukt. Ik hoor graag van je.
Groeten,
Kas
Hi! Ik heb de blokkade er voor je opgezet! Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is. 🙂
De blokkade mag er weer op hoor. Bedankt weer!! Groeten
Hi! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten en dan kun je opnieuw bellen naar betaalde service nummers. Wanneer je opnieuw een blokkade wilt plaatsen, kun je dat in dit topic laten weten.
Goede morgen, mag de blokkade er even af?
Alvast bedankt. Groeten
Hoi Wietske,
Mag de blokkade er weer op.
Alvast bedankt weer!!
Groeten
Ik heb het voor je aangepast! Ik wens je alvast een fijn weekend toe. 🙂
Hoi Wietske,
Mag de blokkade er weer op.
Alvast bedankt weer!!
Groeten
Dat is bij deze geregeld! 😉
Hi, graag de blokkade weer opheffen 😉 thnx alvast
Geen probleem, de blokkade is bij deze weer geplaatst 😃 Na een toestelherstart is de wijziging ook doorgevoerd op jouw simkaart.
Nog bedankt! Hij kan er inmiddels weer op. Thnx. Groeten, Kas
Yes, de blokkade is bij deze verwijderd Caszius! Vergeet je niet om je toestel te herstarten? 😉
Hoi Angelique, de blokkade mag er weer even af. Als je dat voor me zou willen doen graag. Alvast bedankt. 🙂
Bij deze staat de blokkade er weer op! Herstart voor de zekerheid nog even je toestel 😉
Hoi Angelique, de blokkade kan er weer op. De komende maanden niet meer nodig. Alvast bedankt.
Groeten,
Cas
Natuurlijk! De blokkade heb ik zojuist voor je verwijderd. Herstart even je toestel om de deblokkde te verwerken. Hierna is het mogelijk om te bellen naar de desbetreffende dienst. Let er wel op dat het bellen naar 090X nummers extra kosten met zich mee kan brengen. Informeer daarom altijd eerst even naar de kosten zodat je niet voor verrassingen komt te staan!