Beantwoord

Hoe blokkeer ik betaalde serivcenummers?

  • 7 March 2018
  • 21 reacties
  • 1106 keer bekeken

Geachte,

Ik wilde graag betaalde service nrs laten blokkeren. Hoe doe ik dit?

Groeten
icon

Beste antwoord door Angelique 7 March 2018, 13:18

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Caszius, bij mij ben je aan het juiste adres! Ik heb zojuist een blokkade geactiveerd die ervoor zorgt dat het bellen naar 090X- nummers niet meer mogelijk is.

Om ervoor te zorgen dat de blokkade van toepassing is, wil ik je vragen om je toestel volledig te herstarten zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk. Hierna is de blokkade van toepassing. Mocht je over een tijd de blokkade willen verwijderen, trek dan gerust even aan de bel zodat ik je daarbij kan helpen!
Hoi Angelique, ik wil graag weer naar 090x kunnen bellen. Zou de blokkade er af kunnen?
Groeten.
Reputatie 6
Badge +8
Natuurlijk! De blokkade heb ik zojuist voor je verwijderd. Herstart even je toestel om de deblokkde te verwerken. Hierna is het mogelijk om te bellen naar de desbetreffende dienst. Let er wel op dat het bellen naar 090X nummers extra kosten met zich mee kan brengen. Informeer daarom altijd eerst even naar de kosten zodat je niet voor verrassingen komt te staan!
Hoi Angelique, de blokkade kan er weer op. De komende maanden niet meer nodig. Alvast bedankt.

Groeten,

Cas
Reputatie 6
Badge +8
Bij deze staat de blokkade er weer op! Herstart voor de zekerheid nog even je toestel 😉
Hoi Angelique, de blokkade mag er weer even af. Als je dat voor me zou willen doen graag. Alvast bedankt. 🙂
Reputatie 5
Badge +12
Yes, de blokkade is bij deze verwijderd Caszius! Vergeet je niet om je toestel te herstarten? 😉
Nog bedankt! Hij kan er inmiddels weer op. Thnx. Groeten, Kas
Reputatie 5
Badge +12
Geen probleem, de blokkade is bij deze weer geplaatst 😃 Na een toestelherstart is de wijziging ook doorgevoerd op jouw simkaart.
Hi, graag de blokkade weer opheffen 😉 thnx alvast
Reputatie 5
Badge +12
Dat is bij deze geregeld! 😉
Hoi Wietske,

Mag de blokkade er weer op.

Alvast bedankt weer!!

Groeten
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Wietske,

Mag de blokkade er weer op.

Alvast bedankt weer!!

Groeten



Ik heb het voor je aangepast! Ik wens je alvast een fijn weekend toe. 🙂
Goede morgen, mag de blokkade er even af?
Alvast bedankt. Groeten
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten en dan kun je opnieuw bellen naar betaalde service nummers. Wanneer je opnieuw een blokkade wilt plaatsen, kun je dat in dit topic laten weten.
De blokkade mag er weer op hoor. Bedankt weer!! Groeten
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb de blokkade er voor je opgezet! Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is. 🙂
Hoi Romy, ik kan ze nog steeds bellen dus de blokkade is niet gelukt. Ik hoor graag van je.

Groeten,

Kas
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Heb je jouw toestel al opnieuw opgestart?
Hoi, de blokkade kan er weer even af. Zie nu ook dat ik ze zelf aan en uit kan zetten in de app. Alvast bedankt. Groetjes.
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Je hebt een geblokkeerde aansluiting door gemiste betalingen. Je kunt de e-mail aanhouden voor verdere informatie.

Reageer