Beantwoord

kan helemaal niet bellen na ontvangst Ben pakket

  • 17 June 2019
  • 5 reacties
  • 340 keer bekeken

ik heb paar dagen geleden het Benpakket onbeperkt bellen met internet ontvangen. Met eigen nummer behoud.Ben simkaartje in mobiele telefoon overgezet maar kan niet bellen of gebeld worden. Dit begint al goed. Wat is nu al het probleem? Wie kan mij adviseren ?
icon

Beste antwoord door Merve 17 June 2019, 13:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik hoop dat we hiermee toch een leuk begin hebben gemaakt😀
Fijn om te horen dat ik vanaf 20 juni kan gaan genieten van mijn Ben abonnement !
Reputatie 5
Badge +6
Oh, wat goed dat het is gelukt! De aanvraag is ook al goedgekeurd. Vanaf 20 juni kun je genieten van jouw Ben abonnement. Ik wens je alvast heel veel plezier met het abonnement.
hallo,bedankt voor je antwoord. Ik ben nu zover dat het nummer behoud is aangevraagd. Nu mijn volgende vraag en ik hoop dat je ook daar antwoord op wilt geven: hoe lang duurt het eer die aanvraag is behandeld en ik kan gaan bellen ?
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Allereerst welkom bij Ben. Wel vervelend natuurlijk zo een begin. De reden dat jij nog niets kunt met jouw Ben simkaart is omdat er nog geen nummerbehoud is aangevraagd. Je hebt wel tijdens het bestellen aangegeven dat je jouw nummer wilt behouden maar dit is niet voldoende. Er is namelijk nog 1 stap die je moet volgen. In dit topic kun je lezen hoe je dat achteraf nog kunt doen. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben sta ik altijd voor jou klaar.

Reageer