Sticky

Ik heb nummerbehoud aangevraagd maar mijn simkaart is nog niet actief. Wat nu?

  • 10 april 2019
  • 0 reacties
  • 574 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Het is natuurlijk hartstikke leuk dat je naar ons toe overstapt! Je hebt daarbij de keuze om jouw telefoonnummer mee te nemen. We krijgen op de Community geregeld vragen over waarom het Ben abonnement nog niet is ingegaan terwijl er wel nummerbehoud is aangevraagd.

Ik heb nummerbehoud aangevraagd maar waarom is mijn simkaart nog niet actief?

Wat we alleen geregeld zien is dat er wel bij de eerste stap wordt aangegeven dat een overstap met nummerbehoud gewenst is maar dat het nummerbehoud daarna niet wordt afgerond. Als het nummerbehoud niet wordt afgerond kan ik het verzoek voor nummerbehoud niet indienen bij de vorige provider.

Gelukkig is dit eenvoudig op te lossen! Je kunt namelijk altijd achteraf nog de ontbrekende gegevens aan ons doorgeven om het proces af te ronden zodat we de aanvraag voor nummerbehoud alsnog voor je kunnen indienen. Dit kan je doen via de website www.ben.nl/nummerbehoud.

0 reacties

Geen reactie

Reageer