Beantwoord

Error 38

  • 10 May 2024
  • 1 reactie
  • 8 keer bekeken

Hallo,

 

Ik kan de laatste tijd niet meer bellen met mijn telefoon, en ik ben er net achter gekomen dat smsen ook niet werkt, en error melding 38 geeft. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Fatima 14 May 2024, 12:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Dasajon  Goed van jou om gelijk een topic hierover te starten. Het lijkt mij niet de bedoeling dat jij niet kan bellen en sms'en natuurlijk! Heb jij al geprobeerd om jouw telefoon helemaal te herstarten? Kijk ook gelijk na of jouw Ben simkaart wel werkt in een andere telefoon, het kan namelijk ook aan de telefoon zelf liggen. Misschien kan jij de instellingen van jouw telefoon nakijken en eventueel weer goedzetten via www.ben.nl/toestelhulp  Neem ook gelijk een kijkje op ons topic hoe je de APN instellngen weer goed kan zetten.  Mocht dit allemaal niet helpen dan is mijn advies om zo snel mogelijk contact op te nemen met onz eklantenservice, dit kan via www.ben.nl/service/contact  Heeft het geen haast? Bericht mij dan via een privebericht, hier ontvang ik dan graag jouw naam, adres, geboortedatum en 06-nummer. Bedankt alvast! 😊

Reageer