Skip to main content
Beste Ben,

Omdat mijn telefoon is gestolen, heb ik mijn oude SIMkaart geblokkeerd en een nieuwe besteld. Helaas kan ik de SIM kaart niet activeren. Bij mijn eigen inlogpagina van BEN krijg ik de melding "Op dit moment is het niet mogelijk je simkaart te activeren." Kunnen jullie helpen? Alvast bedankt!

Laura
Graag gedaan hoor. Ik wens je een mooie dag😀
Super, dankjewel!!!
Hoi Laura! Ik heb de aansluiting voor je gedeblokkeerd. Je kunt nu zelf je simkaart activeren via de Ben app of de Ik Ben pagina.
Hi Laura! Ik wil je graag helpen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.

Super fijn, dankjewel! Ik heb je een privébericht gestuurd!
Hi Laura! Ik wil je graag helpen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.

Reageer